26 Haziran 2011 Pazar

Tebdili mekanda ferahlık vardır

Kaç gündür yazamadım blog.İçime dert oldu.Bu staj işi beni iyiden iyiye yordu ya.Ama çok mutluyum.Bi ömür boyu orada staj yapabilirim.Çok iyi anlaşıyoruz herkesle.Hatta bi tane kızın bana yazdığını düşünmeye başladım.Bölümden arkadaşımla yürüyoduk yan yana.Güneş gözlükleri takım elbise falan.Kız bizi görünce."Ayyy şunlara bak! Gay gibiler maşallah.Çok yakışıklısınız yaa" dedi.Gay gibi deki iltifat yakışıklı olduğumuz içinmiş.Anlamadım ama.Hani dışarıdan ikimiz de gayet straight duran insanlarız.Fakat bölümdeki arkadaşımda erkeklere karşı bi merak olduğunu seziyorum ama henüz tam karar veremedim.Geyik falan çeviriyoruz.Çok işaretler var gay olduğuna dair lakin bazı hareketleri sözleri bütün işaretleri siliyo.Neyse; genelde eğleniyoruz, gülüyoruz.İş kısmı böyle eğlenceli.Çıkışta da bebeğimle buluşuyoruz falan.Ama dün aklımıza esti ve değişik bişey yaptık :)

Monotonluğu bozacak bişey yaptık.Buluşacaktık ya; Taksimde daire tuttuk.Hem de baya iyi döşenmiş falan.Annemlere gece arkadaşımda kalacağımı söyledim.O da öyle dedi.Neyse efendim.Daireyi ayırttık ve buluşmak için evden çıktık.Benim bir evden çıkışım var.Çantam açık, saç spreyi, kayganlaştırıcı, traş makinesi, parfüm,diş fırçası kulaklık neler neler...Yani kazara çanta bi açılsa.Aman tanrım.Ben geciktim birazcık.Metroda buluştuk.Taksime gittik, daireyi teslim aldık.İçeri girdik, gerçekten hoş döşenmiş bi odaydı.Yatağa yattık ve özlemin ve azgınlığın etkisiyle 2 saat kadar seviştik.

Yatağa yattım yüz üstü.Üstümü sıyırdı ve bana sürtmeye başladı.Adam dayanamıyo ki popomu görünce.Sular aktı boşaldı resmen.Söylediği laflar iltifatlar beni daha da azdırdı.Yemek yemeğe çıkacaktık önce ama o öyle azınca ben de kendimi tutamayınca "amaaan ne yemeği yaa" dedik.Bunu dediğimiz anda onu içimde hissettim..Boşalırken kendimden geçtiğimi hatırlıyorum.Adam işini biliyo yaa :) Top 10 a girebilecek bi orgazmdı ama.Biraz dinlendik ve sonra yemek yemeğe çıktık.Meydana çok yakın bi yerdeydi yerimiz.Saat 10:30 gibi çıktık.Metroya bindik ve Big Chef's e gittik.Bi güzel karnımızı doyurduk.Amacımız sonra şarap falan içmekti ama o yemeğin ardından uyku bastırdı.Yağmurun altında kaça kaça odamıza geldik ve soyunup yatağa girdik.Müzik açtık.Tesadüf ya; Kenan Doğulu'nun duygusal bi şarkısı çalıyodu.Gözleri doldu gene ufak kedimin.Sımsıkı sokuldu ve sarıldı bana."Beni hiç bırakma.Bazen çok korkuyorum.Senden sıkıldım artık diyeceksin diye." dedi.O öyle deyince daha da bi sarıldım.Benim ondan sıkılmam mümkün değil çünkü.Kafasını göğsüme koydu sarıldı, kokladı tenimi.Ben de onu seyrettim.

Öylece uyumuşuz.Gece arada bi kalktım.Ona sarıldım, onu elledim, öptüm.Çok güzel bişey yaa.Hele uyurken...Offf..
Sabah da ben uyandığımda beni seyretmiş.Gece de kalkınca seyretmiş beni.Saçımı okşamış, uzun kirpiklerimi sevmiş.Koklamış.Çok seksi kokuyomuşum.Tarçınlı kurabiye gibiymişim.Ama daha seksisiymiş.Nasıl bi koku ben anlamadım ama!? Sabah uyanınca sevmeye devam etmiş; hatta blow job yapmış fakat ben uyanmadım tabi ki.Uykum gördüğünüz üzere çok ağırdır.Tecavüz etseler uyanmam.Sonra kucağıma kafasını koyup uyumuş tekrar..Ben uyanınca ilk işim tabi ki boşalmak oldu.Bitanemin kucağındaydım.O marifetli elleri orgazma ulaştırırken beni, ben de asılıyodum.Sonra boşaldım deli gibi.Uyuya kalmışım ardından.Üstümü temizlemiş falan.Ben gene uyanmamışım.

Ardında temelli uyandık.Ama bu sefer onu azdırdım ve tekrar beraber boşaldık.Ama bu sefer doooru duşa girdik.Duştaki oyalanmamızın ardından giyindik hazırlandık çıktık.Daireyi teslim ettik.Çok açtık kahvaltı yapmak istedik.Açık büfe kahvaltı veren bi yer bulduk istiklal'in üzerinde.Gayet de güzeldi.Girdik, güzeeeel bi kahvaltı yaptık.Tabi saat 1 e geliyodu bu sırada.

Bugün annemin doğum günüydü ve eve dönerken ona hediye almam gerekiyodu.Acele etmemiz lazımdı çünkü 2 saat sonra falan pride başlayacaktı o zaman eve dönmem ve hediye yalan olurdu.Güzel bi yüzük aldım hayatımın aşkına.(annem) Sonra bitnemle meydana gittik, benim otobüsü bekledik beraber.Beni yolcu etti, sonra o da dolmuşla evine döndü.

Eve geldim annecik yüzüğe bayıldı.Çok mutlu oldu :) Özlemiştim ben de onları.Oturdum yanlarında falan.Dışarı çıktılar sonra onlar.Ben de spora gittim.Güzelce bi çalıştım.Salı günü Antalya'ya gidiyorum ya, tatil köyünde bakışları üstüme çekicem :P Sonra eve geldim.Annişle oturduk.Bitanem aradı annemi doğum gününü kutlamak için.Annem de"Düşünceli çocuğun hali bi başka ya" dedi :) Çok seviyo onu :)

Öyle işte.Heyecanlı değişik hoş bi hafta sonu geçirdim.Yarın iş günü.Yapılacak o kadar iş var ki yarın...Bu sebeple ben yatıcam birazdan.Hadi size iyi geceler :) Bi video paylaşmak istedim yatmadan önce; GAY PRIDE'a katılan tüm herkes adına paylaşmak istiyorum.İçimden geldi.Ama umarım hepimiz mutlu sonlar biten hikayelere sahip oluruz.