19 Haziran 2011 Pazar

Güzel bi gündü işte

Bugün kendi tabirimle senior bi gün yaşadım.Babişin odasına gece gizli girip hediyesini yatağının ucuna koydum.Sabah kalktığında görmüş çok beğenmiş.Odama gelip öptü ben uyurken :)Buarada tüm babaların babalar günü kutlu olsun :)

Kahvaltıdan sonra kupadan taşan köpükleriyle bol köpüklü cappicino'mu içtim.Bilgisayarda sosyal ağlarda takıldım.Bitanemle konuştuk mesajlaştık.Benim gene özlem kat sayım artmaya başladı.Neyse, mailler falan filan derken saat gene aldı başını gitti.Patates püresi yaptım kendime.Gerçekten güzel oldu.Spor öncesi enerji vermesi için onu yedim kola açtım bide kendime.

Sonra spora gittim, hiç bi hareketi aksatmadan ekstradan yaparak kaliteli bi idman yaptım.Hayvan gibi şiştim gene.Ama nedense sporda erotik şeyler aklıma geliyo ağırlık kaldırırken.Bitaneme mesaj atıp söylüyorum onları hep.Sonra sertleşiyorum basket şortumun altından.Ayağa kalkamıyorum.Bu seferki de "kocaman oldum gene ben, beni önce düdükle sonra sev" oldu.Mesaj uzayıp gidince sertlik kaçınılmaz :)

Sporu bitirdim duş aldım.Canım dışarda yemek yemek istedi.Annemler de yazlıktaydı kahvaltıdan sonra gittiler.Bütün gün yoklardı.Aradım hala gelmeyeceklermiş.Gittim en  sevdiğim restoranta ızgaramı söyledim.Bu sefer kendime kıyak geçip bi kadeh de beyaz şarap söyledim.Spordan yemi çıkmamın etkisiyle de olsa gerek, etraftaki kızların dikkatini çektim ve göz hapsine girdim.Hoşuma gitti tabi ki beğenilmek :) Ama artık bunun gibi şeyleri bitaneme söylemicem çünkü sebebini anlamadığım biçimde kıskanıp uyarıp telkin veriyo bana.Boşuna gerginlik çıkıyo.

Sonra eve geldim.Arkadaşımla telefonda baya bi uzuuun konuştuk.Malum yarın işin ilk günü.Neler olacak bilmiyorum.Ama inşallah güzel ve eğlenceli geçer.Birazdan da yatıcam.Uyku düzenimi oluşturmak gerek.

Öyle işte cicişler.Herkese tatlı rüyalar, "Hadi siz de yatın, yarın iş güç var; geçe kalmayın" diyerekteen ben yatıyorrre ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :