14 Haziran 2011 Salı

Hadi bakalım kolay gele :)

iyi geceler :)

Bugün the most can sıkıcı gündü.Neden mi? 3 gündür düzenlediğim ve yıllarımı verdiğim müzik kütüphanemi 3 saniyede yanlışlıkla sildim.Hiç biri yok artık bilgisayarımda.

Bütün gün evde oturmaktan moralim bozuldu.Vasıfsız insan olarak bakmaya başladım kendime.Hava da leş gibiydi olduğum yerde terliyodum.Bi de gereksiz bi pazartesi sendromu vardı üzerimde.Saat 5 e kadar falan bu modda devam ettim.Spora gidesim yok, kitap okuyasım yok, dergi okuyasım yok, havuza giresim yok, sevişesim yok, asılasım yok, ağlıyasım yok, kendime bakasım yok, dans edesim yok...Tek bi gerçek var: canım sıkılıyodu.

Sonra telefon geldi ve staja kabul edilmişim; yarın tekrar görüşmeye çağırdılar.İşe bi havyan aldık demesinler diye saçımı kestirmeye gittim apar topar.Kaç haftadır evde oturmaktan kendimden geçtiğim için hayvana benzemiştim.Bide cidden hayvanı geçtim turşu gibi olmuştum.Üstüme turşu yap döküp 1 litre suda bekletsen beni, kışlık turşunuz hazır olurdu.( Hem de iri hıyarlısından ).Neyse işte gittim saçımı kestirmeye.Saç sakal bakım falan derken adam işi bitince: "gene tehlikeli madde oldun sen he, ateşle yaklaşmasınlar sana" deyince neşem yerine geldi.Çıkarken aynadaki akisime de bi göz attım.Evet ya bu saç modeli baya yakışıyo gerçekten.Giderim var bu durumda :)

Eve geldim.Ayakkabı, pantolon falan almam lazım işte giymek için.Geçen görüşmeye gittiğimde insanlar defileye çıkacak gibiydi.Ama bitanem "yarın benle al bi günlük idare et" deyince akan sular durdu.Peki dedim.O da Levent'te staj yapıyo.Aramızda bir iki metro durağı var.Öğle aralarında beraber yemek yer sevişiriz azıcık :) Hem Men at Play fantezim de gerçek olur.Neyse işte bu durumda yarın onla görüşücem ve alışveriş yapıcaz iş sonrası :)

Az önce de ona makale yazdım yardım etmek için.Yarın sonuncusunu teslim edecek.Ama çok uzun.İş bölümü yaptık msn'de, bana da verdi birazını.Elimden geldiğince yardım ettim.O dün gece iki saat uyuduğu için uyudu biraz daha.Ben benim kısmımı yaptım.Ona gönderdim onu uyandırıp.Şimdi devam edecek.Bi ara ben araştırma yaparken makaleler için, msn penceresine bastım yanlışlıkla.Beni seyrediomuş.Gözleri dolmuş tatlı şeyin benim onun için çabaladığımı görünce.Ama bilmiyo ki ben onun için değil çabalamak ölürüm bile.Şimdi o yazıyo ben de uyucam.Yarın erken kalıcam.İş var artık boş bi insan değilim :)

Sonuç olarak sabahki o lanet halimden kurtuldum.Bunda annemin de yardımı oldu.Telefon geldiğini söyleyince gözleri doldu kadının.Oğlum büyüdü holding'lere gidiyo diye.Sonra poh pohladı beni.Ana yüreği işte yaa, yerim ben onu :) Evet aslında ben de böbürlendim.(Çünkü Türkiye pazarında en büyük ilaç firmalarından birisine sahip bi holdingine kabul oldum :) Bunlar olduktan sonra amaaaan ölümlü dünya neye sıkıyorum canımı dedim ve keyfim yerine geldi.Müzikleri de halletcem artık bişekilde.Napalım ölenle ölünmüyor.Yarın bitanem de özgürlüğüne kavuşuyor son makaleyi verince.Ben de işime başlıyorum,her şey daha güzel olucak.
İşte öyle dostlar..

Bir de bugün hoş bir sanat eseri buldum.Sizlerle paylaşmak istiyorum ve bir anket yapmak istiyorum:

Sizce sevgiliyle böyle sevişilmeli mi sevişilmemeli mi?Yoksa daha mı duygsal olunmalı?

-Ben anketi başlatan olarak sevgilime sordum, sence dedi "bence kesinlikle" dedim.O da bence de dedi.

Seyretmek için:

http://www.onlydudes.com/watch/video/MjAwODJm/RearStable-video



iyi geceler....


5 yorum:

  1. giden müzikler recovery programları ile kolaylıkla kurtarılabilir

    YanıtlaSil
  2. aa halledilir aslında benm için çocuk oyuncağı :D

    herneyse bi'adam çok sevindim adına :)

    YanıtlaSil
  3. yaa o degilde ben bu balik besleme olayina bayildim, canim skldikca gelip besliyom :D

    YanıtlaSil
  4. özge besle yaw valla bende besliyorum :D iyiki ölmüyolar ha :D :D

    YanıtlaSil
  5. O Gay; Ben de... teşekkür ederim önerin için ama ne recovery ne dos hiç bişey kurtaramadı.Çünkü panikleyip sistemi geri aldım ben.Silinen dosyalar da gitti.Hata veriyo zati.

    Serhat, sen kendi oyuncağınla ilgilen abisi :)

    Özge'cim seve seve besle :) Çiçek falan da ekicem onları da sularsın :P

    Ya bu arada millet e hani anket? hoooov!?

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :