11 Haziran 2011 Cumartesi

Sanatsal faaliyetler var :)

iyi akşamlar yakışıklılar, güzel bayanlar :)

Bugün de hiç bişey yapmadan oturmanın muhteşem sıkıcılığını yaşadım.Aslında bişey yaptım :) Toz bezini elime aldım ve odamı baştan aşağı temizledim.İşim bittiğinde çizgi filmlerdeki gibi eşyalar yıldız parıltıları saçıyodu.

Sabah uyandığımda bitanemle oynaştık gene.Azgındım ve boşaldım.Ama bu sefer uyuyakalmadım :) Sonra kahvaltımı yaptım.Yaklaşık 4 saat oooflamakla geçti.Sonra da dediğim gibi toz bezini aldım işte.Ama born this way'i söyleyerek toz aldım.Şarkıyı da değiştirdim birazcık.Daha güzel oldu bence: "i'm on the right cock baby, i was born this way" ;) Ama gerçekten de öyle yani :)

Spora gitmedim bugün.İçimde tatlı bi huzur vardı.İstemedi canım.Akşama doğru da şimşek çakıp yağmur yağmaya başladı ki, en sevdiğim....Gerçekten huzurluydum bugün.

Gün içinde bitanemle mesajlaştık.Artık onun yazdığı makalelerden bana sıkıntı geldi.Yazık yaa ona :( Ama sonunda ödül güzel bişey var deyip motive ediyorum.Tabi bu onu sertleştiriyo da olabilir :) Akşam oldu babişle anniş arkadaşlarına gittiler.Evde tektim ve fırtına çıktı.Bi şimşek bi rüzgar..Odamın üstünde çatı var.En sevdiğim şey de yağmur tıkırtısı...Hatta en sevdiğim ve yapmak istediğim şey de arabada sağnak yağmurda tıkırtılar eşliğinde sevişmek..Arabada kısmı oldu.Ama henüz sağnak yağmurda olmadı :)

Bu içimi kaplayan huzur yerini azgınlığa bıraktı ve pipimi elime aldım.Cidden güzel oldu bu sefer.Hatta artık sıkıntıdan mıdır bilmem boynuma kadar attırabiliyorum.Sakalımı sıyırıp göğsüme düşüyo falan :) Sanatsal atışlar bunlar :P

Birazcık Men's Health okuyup yatıcam.Msn'de bitanemi görerek yatıcam tabii.Çok alıştım geceleri onla yatmaya...

Şimdi size iyi geceler diyorum ve bi eelence olarak bunu paylaşıyorum çok bişey değil ama o'yalar sizi :)
Seyretmek için :
 http://www.onlydudes.com/watch/video/MTY2MzVu/ExtraBigDicks-video


xcoach bunu da samimi bulmasın da görim ;)

3 yorum:

  1. bi'adam eee sonrada bıraktırdın iyimi ya meraktan öldürücekmisin sen?

    cidden okudukça bulunduğun durumu ve kaçan kovalanır teriminin doğruluğunu daha da iyi anladım. devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. resmen dudağım uçukladı şu anda.

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :