3 Haziran 2011 Cuma

Canim sikiliyor

merhaba efendiler :)

8 aydır hayalini kurduğum boş oturma eyleminin 3. günündeyim.Yetkililer size sesleniyorum; ee ben sıkıldım!?

Bugün hiç bişey yapmadan evde oturma eylemimin 3. günüydü.Gerçekten artık sıkılmaya ve evde saçmalamaya başladım.Sabah annemin arkadaşları kuzenleri geldi.Yanlarında oturup gün muhabbeti dinledim.Bayılırım dedikoduya, laf yetiştirmeye :) Kahvaltı adı altında öğlene kadar oturdular.

Sonra iş bana kız bulma muhabbetine kadar geldi.E bu kadar yakışıklısın, kızlar peşini bırakmıyodur senin.Utandım sıkıldım.İçimden, yok anam çek arabanı başka kapıya benim senin tanıdığın kıza vericek pipim yok dedim.Yanlış anlaşılmasın, erkeğe vericek de yok.O, yani Bay King, bitanemin hizmetine tahsis edilmiştir.Ben bile izin alıyorum ona dokunurken :P

Sıkıldım bi ara muhabbet baydı."Eee evlilik ne zaman, abisinin de yaşı geldi" muhabbetine girince, odama kaçıp bitanemi aradım.Onu çok özlemiştim gene.Aradım, telefonda çaklabanlık yapıp çenemi düşürdüm.Güldük falan.Bugün onu en çok istediğim günlerdendi.Küçük çocuklar gibi zıpladım evde halıları bozdum ayağımda yastıkları attım falan..Anneden fırça yedim sonra tabi.

Ama bugün fırça yiyen tek ben değildim.Sabah Black Bey (kendisi kedimiz olur) girişteki ekinlikteki çiçekleri kökünden koparıp giriş yoluna atmış.Ben de sabah markete giderken kapıyı açınca gördüm.Gözümün içine bakarak utanmadan kazmaya devam etti.Üstü başı toz toprak olmuştu.Madencilere benziyodu.Sabah sabah gülme krizine soktu beni.İçeri anneme seslenip anne Black'e kızma olur mu ? dedim.O da olanlardan habersiz: "Ayyyy ben kızay mıyım ona hi---AAAAAAA!GEBERTİRİM SENİ!EŞEK SIPASI.NAPTIN SEN BENİM ÇİÇEKLERİME!DEFOL BURDAN" la başlayıp devam eden bi ton laf saydı hayvana.Ama Black'in derdi belliydi.Bunun annesi var Kemal.Kemal'i hala biz besliyoruz.Onu çekemedi.Siz ona mama verirseniz ben de çiçeklerinizi koparırım dedi ve yoldu hepsini :)

Nese bu detaydan sonra, fazla bişi olmadı.Spora gittim.Deli gibi çalıştım hatta bitaneme fotoğrafımı çekip yolladım.Çok hottie olduğumu ve kafasındaki bi fanteziyi söyledi bana.Utandım :/

Şimdi blog'daki işimi halledip Cam'de yatıcaz onunla tekrar :) Herkese iyi geceler tatlı rüyalar :)

4 yorum:

  1. başlık güzelmiş:)

    o kadar yazdın da ben şeye takıldım. annenin adı niye kemal ya kız adı verseydiniz keşke:(

    YanıtlaSil
  2. anne adı : kemal
    baba adı : asiye :)))

    YanıtlaSil
  3. :D :D okudukça iyi oluyor stresimi aldın be bi'adam :D

    YanıtlaSil
  4. ben bi kere Ata Demirer'in yaptığı kötü kadın taklidini yaparken hoş geldin kemal dedim ve karanlıktan bu kedi çıktı :) evdeki herkes dağıldı sonra bunun adı da kemal oldu :)

    Babası belli deil kedimizin ama anneannesinin adı da paspas :) üç kuşaktır biz bakıyoruz sülalelerine :)

    Sağol be serhat :)Streslenme ama sende, anı yaşa yarın nolucak deme ;)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :