1 Haziran 2011 Çarşamba

Özlemişim evde bir gün geçirmeyi...

merhabalar efendiiim :)

Bugün nihayet evde oturup hiç bi şey yapmamamın tadını çıkardım.Uzun zamandan beri elime böyle fursat geçmemişti.Uzun zaman dediğim bi 8 ay kadar...Dün gece bebeğimle beraber uyuduk.Bunu genelde yapıyoruz.Kameraları koyuyoruz yatağın kenarına, tüm gece uyanınca birbirimizi görüyoruz.Sabah da onun sesiyle uyanıyorum :)

Sabah kalkınca birbirimizle oynadık.Her sabah olduğum gibi bu sabah da azgın uyandım.Bebeğimi de karşımda görünce dayanamadım haliyle.Ona bakarak asıldım.O da tepkisiz kalmadı tabi.Sonra ben pipim elimde uyuyakalmışım tekrar.Uyanınca fark ettim.Evet böyle de bi huyum var.Asılıp boşaldıktan sonra uykum geliyo, 18 saniye içinde uyuyabiliyorum.Ama bitanem yanımdaysa o zaman iş farklı... tüm gece ne uyuyorum, ne uyutuyorum ;)

Uyandıktan sonra duş alıp kendime geldim, normal insanlar gibi kahvaltı saatinde kahvaltı yaptım,sonra bilgisayarda takıldım biraz.Kedim var bi tane kara kedi :) Adı çok yaratıcı...Black.Onunla bahçede oynadım havada güneşli gibiydi azıcık üstümü çıkarıp güneşlendim.Saat akşama doğru  olunca spora gitmeye karar verdim.Spora 4 gündür gidememiştim.Hazırlandım ve spora gittim.Baya iyi bi ağırlık idmanından sonra eve geldim.Annem, babam ve ben Muhteşem Yüzyıl'ı seyrettik.Mc Donald's dan yemek söyledim.2 aydır yememiştim Mc Donald's, diyetteydim.Bugün bozasım geldi,bozdum.

Şimdi odama geldim.Blog yazıp, bebeğimle mesajlaşıp uyucam.Onu o kadar özledim ki :( Pazar günü kucağımdaydı ama tenim onun teninden 1 cm bile uzaklaşsa anında özlüyorum onu .Bu yüzden bana yemek yaparken, mutfakta çıplak/kırmızı slip/brief/boxer'la dolaşıp, arkasından sarılıp öpüyorum onu.Taciz ediyorum; hatta bazen daha da aşağılara iniyorum ama o zaman tacize değil, tecavüze giriyo olay :)

Onu,kanguruyla taşıyasım var.Küçük çocukları asıyolar ya anne/babalar önlerine, kanguru deniyo, onlardan işte.O zaman tüm gün göz göze bakabiliriz, ellerim onu okşayabilir..Çok tatlı bişey ya, yani gerçekten olamaz onun gibisi :) Bütün gün koy kucağına oyna :)

İşte böyle...Her saniye onu biraz daha özlüyorum.Biraz daha sevip, biraz daha aşık oluyorum.Hatta geceleri attığım mesajı atıcam bu gece gene."Seni dün geceden de daha çok seviyorum." diye.Blog'u yazmayı tamamlayınca, yatağa girip, yastığımı kucağıma alıp, onu düşünerek yatıcam.

Hadi iyi geceleeeer tatlı rüyalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :