7 Haziran 2011 Salı

sıkıldım, uykum var, sıkıldım tekrar uykum var.

iyi geceler herkese :)

Sabah zaten günümün bi kısmından bahsetmiştim.Şimdi de çok büyük olayların olduğu diğer kısmından bahsediyorum.Bütün gün odamda oturdum.Evet bu kadar.Microsoft Flight Simulator oynadım.Sonra halsizleştim.Biraz kestirdim.Akşama doğru da spora gittim ağır bi idman yaptım gene.Sonra eve geldim.İnternette gezindim, blogları okudum falan...Şimdi de yatıcam.Yarın sabah bitanemle kahvaltıya gitcez.Sonra da bütün gün beraber olucaz...

Bu kadar basit ve sıkıcı, sıradan bi gündü.Sadece bitanemin hayatımda olması beni mutlu etti gene...

Herkese iyi geceler, bol pipili rüyalar..

2 yorum:

  1. şunun dileğine bak... aaaa ah :D

    YanıtlaSil
  2. ahahaha görmeyeli çok oldu galiba :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :