20 Haziran 2011 Pazartesi

Yazacak başlık bulamadım!?

İyi akşamlar cicişler.Bugün stajımın ilk günüydü.Çok güzel geçti, umarım hep böyle devam eder :) İşe başlamamla beraber hayatıma bi düzenin geleceğine inanıyorum.Misal uyku saatlerim, yapılması gereken işler, ertelenmemesi gereken işler gibi.

İş arkadaşlarım da hoş insanlar, sıcak kanlılar hemen ısındık birbirimize.Yani enazından ben öyle hissettim.Onları bilemem tabi.Bunun dışında hayatımda iş dışında değişmeyen tek bişey var: "bitanemi çok özledim ben." Artık bu konuda yüzsüzleştim.Görüşüp ayrıldıktan 10 saniye sonra özlemeye başlıyorum.O 10 saniye de arkasından onu seyrediorum ondan özlemiyorum.

Neyse bu konuya girersek benim duygularım depreşecek.Konuya dönelim.Saat 6 buçuk gibi işten çıktım, yoğun bi trafikle eve geldim.Yemek yedim, maillerime baktım falan derken saat yapmış yapacağını.Saate bakıp dur nereye yahu!? Ben daha spora gitcem dedim ve gittim.Şimdi sporunu yapmış biri olarak mutluyum huzurluyum.Birazdan da yatıcam.Gayet sakin ve güzel bi gündü.Yoruldum ama olacak artık o kadar:)

Herkese iyi geceler derken ne zamandır paylaşmadığımı düşünerek aşağıdaki videoyu paylaşıyorum :)

Sabaha böyle uyanmanız dileklerimle ;)

Video izlemek için:
 http://video.xnxx.com/video459256/landon_conrad_et_ludovic_canot



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :