21 Temmuz 2011 Perşembe

Hayat ne garip bişeysin sen...

Hayat ne kadar garip dimi? Az önce lisede aşık olduğum kız'la erkek arkadaşım aynı arabadaydılar.Üstelik arabayı erkek arkadaşım sürüyodu ve kızı eve bıraktı.Ben yanlarında yoktum..

Şöyle anlatayım; bugün söylediğim doğum günü yemeği vardı.360'a gittik.16 kişi falandık.İstanbul'un mükemmel manzarasına karşı doğum günümü 5. defa kutladım.Çok eğlendik.Bana gene sürpriz yapılmış falan.Bitanem'de davetliydi tabiki :) Karşımda oturuyodu ve zaman zaman masa aldından bacaklarımıza sürtüldük.Bi arada da tuvalete kalkınca "dur yaa ben de geliyorum" dedi, tuvalette dayanamadım ve duvara yapıştırıp öptüm.Masaya dönünce arkadaşım "hayırdır kravatın gömleğin dağılmış seviştin mi naptın sen" dedi :)

Gece boyunca bitanem bana ve kıza baktı.Yan yana oturuyoduk ve kızın samimi davranışlarından heralde rahatsız oldu.Kıskandı diyelim.Bi ara gözüme bakıp hodri meydan dedi :) Ama gece boyunca bana baktığını biliyodum fakat ben bakamadım arkadaşlarımla ilgilenmek durumundaydım..

Hatta bugün güzel bişey de oldu.Arkadaşlarımdan birisi beni mankenlik ajansına yazdırmak için tutturdu.Her buluştuğumuzda söylüyodu bu sefer numarasını verdi."Yakışıklısın vücudun boyun yerinde, düzgün her yerin bence kaçırma derim" dedi.Fakat numarayı bitanem görmeden attım tabiki.Bi kriz çıksın istemedim.Mankenlik değil de ama hayatım boyunca hep "go go boy" olmayı merak edicem.Belli olmaz belki bi gün de olurum :) Ben olmicam da kim olucak :P

Başta anlattığım olaya gelince, yemek bitti eve dönüyoduk.Kızla bitanem aynı yerde oturuyorlarmış.Hatta bi arka sokağı..O zaman beraber gidelim dediler.Ayrıldık vedalaştık..Arabama yürürken aklıma geldi.Bu ancak benim hayatımda olur dimi yaa? Zamanında hoşlandığın kızla erkek arkadaşın aynı arabadalar ve ilk defa tanışmışlar..Ama sen yanlarında değilsin.Garip..Böyle şeyler benim hayatımda olur ancak zaten..Geçen sene doğum günümde de bitanem, bitanemin kız arkdaşı ve ben vardık.Onlar birbirine hayatım derken ben sadece susmuştum...Onu paylaşmanın acısını hissetmiştim.Diyorum ya; boşuna değil; "Anlatsam Roman Olur"...

Yarın iş var gene..Sabah 6 da kalkıp takım elbisemi giymek beni bekler..İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :