30 Temmuz 2011 Cumartesi

Adios Amigos :)

Merhaba herkese :)
Bikaç gündür yazamadım.Yarın gidiyorum diye hazırlık yapıyorum.Yoruldum :/ Bitanem de mesajlarında yardım ediyo aklı sıra.Şirin şey :) Almam gerekenleri ve almam gerekenleri söylüyo :))Şu şekilde hatta:
Sana aldığım Sponge Bob'lı not defterini al,
Güneş gözlüğünü al,
İlaç al,
Prezervatif alma!(kullanmak zorunda kalırsın)
Terlik al,
Seks oyuncaklarını alma!
Güzel iç çamaşırlarını alma kötülerini götür,
Liste böyle uzayıp gitti ama ben krize girdim :) Bi alacağımı söylüo bi almicağımı :) Prezervatif alma kullanmak zorunda kalımışım :)) ahahaha

Ben de ona bana doğum günümde aldığı ayakkabıyı, bana aldığı şapkayı, cüzdanımı ve bana aldığı plaj için peştemalleri yanımda götürüceğimi ondan bişeyler taşıyacağımı söyleyince mutlu oldu.Şapkayı takınca kafamı okşadığını, ayakkabıyı gitince ayağımı sevdiğini,peştemali sarınca beni kuruladığını düşüncekmişim :) Heralde cüzdanı cebime koyunca da popomu mıncıkladığını düşünürüm :P

Bide şunu söyledi:
"Bana ne yaptın bilmiyorum ama eskiden odunun tekiydim ne güzel.Gitsen tek derdim başkasıyla yattı mı aaba olurdu.Şimdi ise, aç mı acaba, üşüdü mü, terledi mi, yoruldu mu, mutlu mu diye düşünücem.En kötüsü de özlem.Seni çok özlicem ben minik :( "dedi.Ben de onu çok özlicem.Ama her şeyi hazırladım aynen türkiye'deki gibi mesajlaşıcaz.Turkcell'im aşkım sağolsun, yurtdışı internet fiyatlarında 14 tl indirim yapmış.Skype üzerinden 3 dakika konuşmak 50 kuruş :)İnternetim tabi ki olucak hep yanımda ;)

İşte öyleee,haydi ben gidiyorum, kendinize iyi bakın geldiğimde güzel şeyler okumak istiyorum onagöre, üzmeyin kendinizi!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :