22 Temmuz 2011 Cuma

Ben seni yerim!

Bugün stajımın son günüydü.Ne yalan söylim çok yoruldum ama çok mutlu ve neşeli geçti.Çıkarken ofise son kez dönüp bakınca duygulandım bi.Neyse ki yurtdışı tatilimin hayalleri neşelendirdi hemen beni.

O neşelendirdi ama 2 saat trafikte dur kalk yapmak neşelendirmeyi bırak, yaşama sevincimi aldı içimden.Eve doğru makas yaparak trafik canavarı gibi sürdüm sinirden.Eve geldim bahçede anniş ve babişle oturduk yemek falan yedik.Sohbet ettik.Şimdi odama çıktım.Duşa girip yatıcam birazdan.Bitaneme fazla mesaj atamıyorum.Eski kız arkadaşıyla birlikte bu gece.Hem de geçen cuma benim doğum günümü kutladığımız yerlere gitmişler.

Aslında garip gelebilir size ama kıskanmıyorum şu an onu.Kız arkadaşı aynı zamanda çocukluk arkadaşı olduğu için görüşmeli bence de.Engellemem bencillik olur.Çünkü ben bitaneme güveniyosam gerisinden bana ne.Ama az önce mesaj attı.Ben seni istiyorum.Çok özledim.Birisi Hypnose Homme sıkmış burda dedi.Ben kokuyomuşum.Canını yaktı birazcık heralde özlemin üstüne bu :( Kıyamam ben ona.Sımsıkı sarılabilsem keşke şimdi ona...

Neyse, ben duş alıp yatarım.Siz de çok oynamayın pipilerinizle.Elinizde kalıcak bigün he!Yarın bitanemle buluşuyoruuuz buarada :) Yurt dışı öncesi son buluşmalar:(Nese şu an ayrı kaldığım anları düşünmüyorum..Anı yaşıyorum :)

Bir de hep söylemek istiyorum ama unutuyorum.Staja ilk başladığım hafta bitanem holdinge kargoyla hediye göndermiş.Odadaki forsumu siz hayal edin :) Bakın ne göndermiş:


Elma şekeri.Dışı çikolata ve bonibon kaplı.Bitaneme yazdırmış bi de tatlı şey.Söyleyin bana; bu sevgili nasıl yenmez şimdi?Sevgilisine elma şekeri almış ya!Ama ben ona bi şeker vericem ki ne elma ne şeker; tadını başka bişeyde bulamaz o :)

İşte böyle..x-coach törpüne sahip çık bu sefer ama.Gülüyorum he yorumunu gördükçe :)Hadi iyi geceleeer :)

4 yorum:

  1. :D.D b-vayyy yenebilen bir hediye :D

    YanıtlaSil
  2. yenebilen olarak bakarsan, bitanemin tamamı yenebilen hediye bana :)

    YanıtlaSil
  3. :D bitanende yorum yapsa ya sana :D beğendiğine sevindim gibi bişeyler yazsa :))) yada o da blog tutsa :D gerçi istemez sen yazıyorsun diye :D ses ver ars amatoria :D

    YanıtlaSil
  4. onun benim blogumu okuması yasak :) aynı şekilde formspring'imi de:) çok özlediği uzak olduğumuz zamanlar izin veriom sadece :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :