31 Temmuz 2011 Pazar

OLUM BU çOCUK TAş!

YA BişEY DEMEM LAZIM. ASLINDA BLOG YAZMIYACAKTIM BUGüN AMA BUNU SiZiNLE PAYLAşMAK iSTiYORUM. BUGüN HAZIRLANIP KARşIYA GEçTiM. ANNEANNEMDE KALIP SABAH HAVAALANINA BURDAN GiDiCEM YAKIN DiYE. GELMişKEN BiTANEMLE DE BULUşTUK. SAçINI KESTiRMiş. YA çOK CiDDiYiM VE SEVGiLiM OLDUğU içiN SöYLEMiYORUM, GERçEKTEN DiBiM DüşTü. KAç KERE ONU KESTiM BUGüN BiLMiYORUM. iLK GöRDüğüM ANDA SERTLEşTiM. YA GERçEKTEN çOK FENA şEYLER YAPASIM GELDi ONUNLA. GERçi DAVRANIşI DA DEğiiMişTi. HER ZAMANKiNDEN DAHA EğLENCELiYDi FALAN. BENi EğLENDiRDi üZüLMiM DiYE :/ SONRA TUVALETE ATTI KAPIYA YASLADI VE 1 DAKiKA FALAN öPTü. BAYA AZDIRDI BENi. NERDEN çIKTI Ki BU şiMDi. GiDER AYAK AKLIM ONDA KALDI :/ VEDALAşIRKEN DE AğLADIM DAYANAMAYIP. GALiBA BEN ONU TAHMiN ETTiğiMDEN DE çOK öZLiCEM.NEYSE işTE öYLE. KUSURA BAKMAYIN HEP BüYüK HARFLE YAZDIM çüNKü Bi SORUN VAR TELEFONUMDA. HADi HERKESE iYi GECELER TATLI RüYALAR...

5 yorum:

  1. Dudaklarini kopartti galiba :-)

    YanıtlaSil
  2. :D :D ne güzel bi vedalaşma yahu :D hadi git de çabuk gel :D

    YanıtlaSil
  3. kesinlike başka birisine gidiyo :P

    YanıtlaSil
  4. koparttı dişledi :) diş izi çıktı dudağımda :(

    sirhatım gittim geldim, ama çabuk da geçmedi ya :/

    adsız, sen sıpa dien adsız mısın bilmiyorum ama hoşuma gidio senin bu hayvani yakıştırmaların :P

    x-coach, kime gidim ki? zaten en mükemmeline sahiim:P hahaaaayt :P

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :