19 Temmuz 2011 Salı

Azgınım baylar bayanlar!

evet azgınım.Az önce içimi kaplayan ve dalga dalga yayılan sevişme dalgasına engel olamıyorum.Dahası bi de sarılmak kollarımın arasını doldurmak istiyorum.Bitanemi istiyorum...

Bugün zaten çok yoğun lanet ötesi bi pazartesiydi. İş çıkışında bir sürü iş geldi ve çıkamadım.Sonra kendimi yola attığım anda trafikten imanım gevredi.Dur kalk yaparken artık sol ayağımı hissetmiyodum.Eve uğramadan saçımı kestireyim dedim ve saçımı kestirmeye gittim.Güzel oldu.Kuaför gene "Tehlikeli madde oldun abi sen yaa" diyerek iltifatını sundu :) Sonra yemek yiyip eve geldim.

Birazdan yatıcam ama eve gelince babişin hasta olduğunu öğrendim.Evin sağlık alanındaki tek bireyi ben olduğum için bakımını üstlendim.Ateşi var onu öyle görünce kötü oldum bi.Hani hastanede açık kalp ameliyatlarına da girdim, gördüm, gözümün önünde insanlar da öldü ama babamın ateşlenmesine bile dayanamadım ben.Hani güvendiğiniz sırtınızı dayadığınız birini güçsüz görünce bi savunmasız hissedersiniz ya.Öyle oldum.Çabuk iyileştiricem ama onu ben.

Yaa öyle işte.Babişin üzüntüsünü bi kenara bırakırsak; Şu an üzgünüm ama bitanemle sevişmek istiyorum..Bide ne zamandır paylaşmadığımı fark ettim;

İyi seyirler :)



         http://www.onlydudes.com/watch/video/MjE5MjJz/FalconStudios-video

7 yorum:

  1. yok sen bildiğin grup istiyorsun o noktaya geldin yani, o skalamıdır nedir artık o bile senin nerelerde olduğunu saptayamaz durumda :))))))))))9

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha :) evet evet o skalada artı sonsuzdaki yerimi aldım ben :)

    YanıtlaSil
  3. yok henüz gruba kadar gelmedim ama şu videodaki toplu inleme sesi karnımda karıncalanmalara sebep olmadı değil :)

    YanıtlaSil
  4. Video açmadı değişik güzel şeyler vardı sanırım.:)

    YanıtlaSil
  5. Evet erkek kaçırdın baya sağlam mallar vardı :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :