26 Temmuz 2011 Salı

Bi'günü daha bitirdik

Bugün sıkıntıdan patlama turneme çıktım.İlk günüydü gayet başarılıydı.Bi 'ara acaba kendimi merdivenden aşağı mı atsam, eğlence çıkar diye de düşünüm.Ama gerçekten çok sıkıldım ya.Bi de bunun üstüne cehennem sıcağı eklenince havuz yolu gözüktü bana.Biraz güneşlendim, havuza girdim falan.Kedimle oynadım ona güldüm :)

Sonra rutin bitanemle olan kavgamızı yaptık.Ama bu sefer gerçekten çok sinirlendirdi beni.Atladım bisiklete uzaklaştım evden, göl kenarına gittim ve bağırdım ona.Bi'ara sinirimi hakim olamadım çünkü.Sinirli bi yapım yoktur.Hatta senede bi kez falan sinirlenirim ama son zamanlarda onla tartışırken bazı konularda sinirlerime hakim olamadığımı fark ettim.Konu o hala inkar etse de güven meselesi.Bana hala güvenmiyor ve başkalarıyla birlikte olucağım düşüncesini kafasından atamıyo.Bunun için de kiminle konuşsam dostça ya da arkadaşça eğer bu kişi de gay ise hemen onu benden uzaklaştırmaya çalışıyo.Sanki üstüme atlicaklar benim ben de kendimi savunamicam.

Kızdığım nokta birisiyle konuşuyosam, heralde niyetini anlarım aptal değilim.Beni kimsenin uyarmasına gerek yok.Eğer konuşmaya devam ediyosam da demek ki zararsızdır cinsel içerikli bi niyeti yoktur.Sadece bu basit muhakemeyi yapmasını istiyorum.Eğer bana güveniyosa, "evet ya miniğim bana bunu yapmaz uyarmama gerek yok" diyebilmeli.Ki aynı şey ona olsa sonsuz güvenimden dolayı asla ağzımı açmam.Karşımdaki 24 yaşına giricek bi adam çünkü.Her şeyi geçtim, benim onu korumama ihtiyacı yok.Kendi kararlarını verebilir.

Sorunu çözdük.Sonunda sesi titredi."Seni kaybetmekten korkuyorum, aramıza birileri girecek diye korkuyorum."dedi.O böyle diyince yelkenlerim suya indi tabi.Bunu başta söylese, kıskançlık krizi yaratmasa her şey çözülecekti.Söz verdim ona kimsenin girmeyeceğine.Korkmamasını miniğinin asla yanlış bişey yapmayacağını söyledim."Peki" dedi ve konu kapandı.

Boşuna bağırdım, sinirlendim; o da beni boşuna sinirlendirdi.Sonra msn'de konuştuk.Bugün hiç gülmedim ben dedi.Benim göğsüme yatınca ve bana sarılınca yüzüne tatlı masum bi gülümseme geliyo ve gözlerini kapatıyo."Şuan göğsüme yatsan güler miydin?" dedim."Evet, ama 1 ay yatamicam" dedi.Gözleri doldu.Yurt dışına çıkınca beni çok özlicek.Ben de onu...Onu öyle savunmasız, boynu bükük, dudakları titrek görmeye dayanamıyorum.Benim de gözlerim doldu.

İşte böyle..Bigünü daha bitirdik.Bi de bugün tatil planı yaptık.Ben 20'sinde geliyorum yurt dışından.26 Ağustos'da Çeşme'ye tatile gidicez beraber.Bide bi arkadaşımız gelicek bizi bilen.Sonra oradan da bitanemin yazlığına gitcez.Bu kesin değil plan olarak ama yakında netleşir.

Şimdi bitanemle beraber yatıcaz cam'de.Ona geç kalmamak için kısa kesiyorum.Sizi öptüm kuşlar.Hadi bay bay :)

4 yorum:

  1. okuyunca baştan sana katılıyorum ama bi'tanenede katılıyorum. olm ikiniz birbirinizi tamamlıyorsunuz daha ne diyim :D kavga etmeyin demekle olmaz ortada kıskançlık var çünkü :D bi tanene söyle iyi davransın sana kölen olmalı hatta :D

    YanıtlaSil
  2. ars amortia duy duy!! :P ahahah ama duyamaz ki burdan :) Ya ben onun kölesi de olurum, ne isterse de yaparım:)

    YanıtlaSil
  3. operadakikazulet26 Temmuz 2011 20:26

    yaw "güven müessesesi" diye daşşşşaklı bi kavram var ilişkilerde. onu gözüne sokmak lazım:) (ne laf ettim be! kelin ilacı olsa...)

    YanıtlaSil
  4. ahahahah :) kazuletcim, o müesseseyi kim kaybetmiş de biz bulalım? diyesim gelmiyo deil :p bizde var biraz.Fakat yetmiyor yeterli deil bana kalırsa :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :