22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bir sayfa daha...

eveeeeet :) uzun bi aradan sonra geldim :) Açıkçası kendime hala gelemedim, son 48 saatin 38 saatini uyuyarak geçirdim ki hala da uykum var.Blog'daki birikmiş yorumlara bakıyorum.Mailler, formspring falan...Bir sürü şey olmuş hayatlarınızda.Onları okumaya başladım.Biseksüel'in blogunu tamamen bitirdim.Sırayla devam ediyorum. :)Blogger'ın N'lerini yayınlicam bi de :)

Mükemmel, hatta sadece filmlerde olabilecek bi tatil geçirdim.Her saniyesi kahkaha attığımız sarhoş gezdiğimiz, deli gibi eğlendiğimiz bi tatildi.Tek sorun onu özlemiştim.Çok hem de.Gelince havaalanından hemen onla buluştum valizimle.Kahvaltı yapmayı özlemiştim.Kahvaltı yaptık.Ona ördek aldım Berlin'den.Hem de 30 cm büyüklüünde.Küvet için :)

Gelelim diğer olaylara...Roma'da onunla gittiğimiz yerler kalbimi acıttı çok.Geri kalan yerleri anlatıp sıkmicam sizi :) Ama sadece amsterdam'ı anlatıcam.Çünkü Anlatsam Roman Olur adlı kitaba bi sayfa daha eklendi.

Amsterdam bildiğiniz üzere coffee shop ve uyuşturucularıyla, seks turizmiyle meşhurdur.İkinci söylediğimizi yapmadık.ama ilk söylediğimi yaptık ve bi gece de başımıza gelmedik kalmadı.En son altıma işemiştim ve o çarşafı benim biseksüel olduğumu öğrenen ve benim için ağlayan arkadaşlarımın ütüne atıyodum bakıın ben altıma işedim diye.

Ağlamalarına gelince, bitanesi bu kadar sene gizli tuttuğum ve  aşkımı istediğim gibi yaşayamadığım için ağlamış.Yakın arkadaşım sonuçta, beni çok seviyo ve benim için üzülmüş.Diğeri ise gerçekten hayatımda özel bi yere sahip minyondur :) O ağlıyomuş, çünkü bana karşı hisleri varmış.Bunu fark etmiştim.3 senedir arkadaşız ve diğer arkadaşlarımdan farklı sarılırdı bana.Espirilerime hemen alınabilirdi.Seven insanın gösterdiği tepkilerdi bunlar.Ama kafamda olmaz öyle şey derdim hep.Meğerse gerçekmiş.Onun adına üzüldüm.Düşünsenize, sevdiğiniz yakın bi arkadaşınız var, bigün ona duygularınızı açıklamayı bekliyosunuz ama daha siz söylemeden biseksüel olduğunu, dahası erkek arkadaşı olduğunu öğreniyosunuz.Çok garip bi durum.

Sonradan eskidendi diip geçiştirse de biliyorum, insan robot değildir ve bi'anda duygularını değiştiremez.Bu süreç içinde daha dikkatli davranıcam.Çünkü bitanemi önceden yakın arkadaşım olarak tanırlardı, şimdi sevgilim olarak tanıştırdım.Hatta ilk buluşmamızı yaptık.Ama ben çok gerildim.Kimseyi üzmek istemiyodum.Kendim olamadım.Bi tarafımda sevgilim, diğer tarafta çok değer verdiğim benim için çok kıymetli olan arkadaşım ve bana olan hisleri...Kendimi yerine koydum.Acaba ne hisler geçti içinden?Tabi bunu ona soramam.Ama benim için de çok zor olurdu bu durum.Ama daha önce çok bi araya gelmiştik.Pozisyonlar farklıydı.Artık çok daha farklı.

Hala şok sürecindeler.Benim biseksüel olmama şaşırdıkları için değil, "Erkeksi gözüken biri nası bu kadar saklayabilir?Biz nasıl anlicaz evleniceğimiz kişiyi?" diye şoktalar.Artı anlattığım olay da cabası.Gene bi kargaşa var hayatımda yani.Umarım her şey kısa zamanda yerine oturur.Şu anda onun da hayatına birisi girmek üzere.Umarım çok mutlu olurlar.Çünkü ne kadar yüzüne bunu söylemesem de, her şeyin en güzelini hakediyo.Sıpa, bi de kıskançtır, diğer yakın arkadaşımla aramda bişeyler olduğunu bile düşünmüş.Araları biraz bozukmuş benim bilmediim bi şekilde.Kıskançlık yapmış :)

Bilmem belki baştan kıskançlığın sebebini bilsem, açıklardım.Ama Amsterdam'da, Gay cumhuriyet'inde, bi hostelin 31 numaralı odasında kafa 1500 ken bunu en sevdiğin canın arkadaşlarına açıklamak...Benim için paha biçilmez bi duygu.Yakın zamanda diğer arkadaşlarıma da açıklamak istiyorum.Onun haberini de veririm :)

İyi ki varsınız ve hayatımdasınız.Hayatımın sonuna kadar da kalacaksınız. "ŞUC" <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :