16 Ağustos 2011 Salı

Sensiz geçen 16.gün

Marco Fold'um benim :)
Miyaaav...Mırrrrrr...Sana sürtünüyorum sev beni diye.Bana mart erken geldi. :P

Bebişim benim, bugün son Durak Berlin için yola çıkıcaz akşam.Gece trende olucaz.Yataklı tren macerası :P
Şaka maka bitti diyoruz artık.Tamam kabul üzüldüm hep bi yanım senleydi ama, güzel geçtiğini de inkar edemem.Ama gene de sen ağır basıyosun :(

Bak senle bunu paylaşmak istedim. :) Mutlu ol azıcık keyfin yerine gelsin :) Sana benziyo aynen :) Patilerine baksana :) Bebek :/ ben senin patilerini de özledim :( Her cm2 ni özledim :( Gelince ilk işim her yerini öpmek olucak.


2 yorum:

  1. canım sen ne yapsan, Türkiye'ye dönen ilk kamyonun dorsesinin arasına sıkışsan filan mı?

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha, tekerleği de x-coach marka olsun mu kamyonun? bana diene bak gezmeyi benden çok seviyo :D
    bi de şu yorumlarının devamını da bi getirsen :9

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :