4 Ağustos 2011 Perşembe

Sensiz geçen 5.gün

Ufaaaaak, küçümen'in sevgilisiiii, güzel elli sevgiliiim.Hadi kalk bakalım :) 


Bebek biz Nice'geldik dün akşam.Sabah kalktık şimdi denizdeyiz.Tren yolcuğulu güzeldi.Sana sarılmak istedim ama olmadı.Bitek sıkıntım buydu.Bide şey.Ben kaç gündür asılmıyorum ve azgınım :/ Seni istiyorum :( Yanımda olsan da e-vireeee çe-vireeee bi s*-- 
---sevsem seni :) Tamam istersen onu da yaparım :)

Bebek, burda harika bi plaj var.Senle geçen yaz ki tatilimiz aklıma geldi.Ama burda kafamı çarpıcağım şemsiyem yok.Hihihihihi :)

Bugün malak gibi güneşlenicez.Keşke spora gidebilseydim de vücudumu sergileseydim Fransız erkeklerine :P Tamam şaka dedim :/ Kesme hemen popomu :(

Bebek, şimdi bu sahilde yuvarlanarak seviştiğimizi düşün...Sonra da tekrar uyu.Ama uyurken, koltuk altındaki sıcaklığın dilim olduğunu unutma.Mmmmm bu nasıl bi erkeksiliktir yaa?!Sen nası bişeysin, erkek güzeli...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :