19 Ağustos 2011 Cuma

Son gün :) Bekle beniiii!

UyanUyanUyanUyanUyanUyan :))) Bugece saat 02 de uçağımız vaaay :) Geliyo sevgiliiin :) Hadi mutlu ol bakalım :) Neşelen!

Seni çok özledim.Geldiğimde nerde buluşuruz bilmem ama seni kucaklayıp çeviricem hiç umrum olmicak etrafdakiler..

Bebeğim, sürpriz yazılarımın sonuna geldik..Umarım ben yokken birazcık olsun teselli etmiştir seni ve sevmişsindir :) Bide gelince, p.s. i love you'yu sevretmemiz lazım senle :) Ama bana söz ver her zaman ki gibi sevişip filmi yarıda bırakmak yok :p Tamam tamam yapmicam ben söz :) Ama sen de izin ver arada bi oynaşmama :9 Eminim ki dersleri bu kadar dikkatli dinlemiosundur :)

Sonuç olarak, gittim geliyorum değişen bişeyler oldu.Sensiz asla yaşayamicağımı anladım.

Aşk uzak kaldıkça beslenir diyenler doğruymuş.Sana her gün biraz daha aşık oldum.

İşte öyle...Bitanem... güzel gözlüm...Aşkım...Sevgilim...Seni, seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :