4 Ağustos 2011 Perşembe

Sensiz geçen 4.gün

Uzun tüylü kocaman patili ev kediiiim, Marco Fold'uuum pıspıspıspıs neydesin bakalııım?
Heeh buydymış benim güzel kediiim :) Günaydıın :) Bugün çok sevesim var seni, kucağımdan inme hiç oluy mu? :/

Bitanem, bugün Monaco'da açtık gözümüzü.Ama ezik hissediyorum kendimi :( Dünya'nın tüm zenginleri burda :( Kedileri bile benden daha bakımlı :/ Ben sokak kedisi gibi kaldım :(

Ama güzel olan tarafları da var :)) Mesela sahilde mükemmel vücutlu Lamborghini'den inen oğlanlar var:P Tamaaaaaam.Şaka.Varlar ama bakmıyorum.Yani öküz gibi bakmıyorum.Tamam, onlar bana bakınca ben de onlara bakıyorum ama kısa şortumla kibirli gay edama büründüm.Hıh deyip geçiyorum o gün metrodaki gibi :D

Bebek akşam üstü Nice'e geçicez.Ama bu sahili bırakmak istemedim ben.Bebek, biz evlenirsen Monaco'dan ev alalım :( Ben çok sevdim burayı :/ Hem Paris'e de yakın, Roma'ya da :))

Aşkım, meme uçların sızladı hissettin mi?Evet, çünkü dişledim onları.Emiyorum da.Süt gelir mi ki?Tamam gelmez bakma öle bana :/ Seni özlediğim için ne dediğimi bilemedim :/



2 yorum:

  1. bu yazı ile bi yaşıma daha girmiş bulunuyorum.

    YanıtlaSil
  2. gene bomba gibi bi'yorum :P nooldu x-coach :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :