2 Ağustos 2011 Salı

Sensiz geçen 2.gün

Hadi uyan bakalım pisiciiiik :)
Sabah oldu bitanem benim.Bak geldim yanındayım uyandırıyorum seniii :) Hadi mırlayarak karnını sevdir bana.

Bugün bir sürü yer gezicez bebek :/ Hatta sen bunları okurken biz gezmeye başlicaz bile.Campe di Fiorinattimukjbxkjbbx'de, Forno da kahvaltı etcez :) Şimdi senle sandviç yediğim köşedeyiz.Ama benim yakışıklım yok :(Bebek sensizlik çok kötü.Ben seni istiyorum :(

Ama bak söz ver, o günkü gibi sulu gözlü olmak yok!Söz verdin bana.Ben yokken o güzel gözlerinden bi damla yaş akmayacak!Yoksa geldiğimde külahları değişiriz.Şimdi blogu okumayı bitiiir, aynı şekilde kahvaltını yap.Ama kahvaltını yaparken benim yerime cartoon network izle.Burda yok :( Ben kucağına yatıp çizgi film izlemeyi de özledim:(

Güzel patili kedim, 1 gün daha yaklaştım sana kavuşmaya.Onun için mutluyum.Sana tapıyorum...Şimdi gözlerini kapa ve kokumu hisset.Boynunda geziyor dudaklarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :