10 Eylül 2011 Cumartesi

Özledim gene seni

Bugün bitanemle buluştuk.Erken buluşalım da akşama çok kalmayalım diye sözleştik ama öyle bi trafik vardı ki bu çok mümkün olmadı.Bi de iletişim sorunu yaşadık metroda ayrı yerlerde 35 dakika birbirimizi beklemişiz.Biraz sinirlendim ben.Kızdım kendisine, gergindik onun için ilk başlarda.Sonra rahatladık ve mıncırmaya başladık birbirimizi.

Ne zamandır Tünel'deki Mano Burger'e gitmemiştik beraber.Gittik, deli gibi acıkmışız bi güzel yemek yedik.Yemek yiince daha da kendimize geldik.Avanak avanak dolaştık.Sonra Midpoint'e gittik.Şanslıydık manzaraya karşı yer bulduk :) Ben sanki doymamışım gibi bişeyler daha yedim.Sonra yanımıza gelen taş vücutlu gayimtrak Hollanda'lı adam ve onunla yemek yiyen anladığımız kadarıyla Siemens'de mühendis olan adam muhabbetimizi neşelendirdi.Türk mühendisin ingilizcesini görmeniz lazım.Bitanem Acun Ilıcalı ingilizcesi dedi ki bence cuk oturdu.Aksansız löp bir konuşma ve tek konuları bel altı.Şuraya gitmiştim böle karı vardı blow job yaptı falan.Gayimtrak adam sıkıldı gibi.Bi ara bize baktı.Beki de katılmak için içi gitti :)

Sonra papatya falı baktım kendime.Seviyooo sevmiyoo...Tam bu sırada threesome'dan konu açıldı ben de "Bunun gibi birini bulursak tabiki altına girerim" dedim.Bitanem de ağzımı ayırmak üzere trip atmaya başladı.Papatya falımı bozdu "sevmiyo işte sevmiyorum boşuna bakma" diye.Ama seviyo çıktı :)) Sonra ordan da kalktık.Tabii ki Midpoint tuvaletleri her zaman bizi bekler :) O kadar hoşuma gitti ki o kısa öpüşme..O an bitmesin istedim.Ama bunu bazı mağazaların soyunma kabinlerinde ve asansörlerinde devam ettirdik.Sonra bi tanem bana şeker aldı; hani yuvarlak renkli sarmal olanlardan.Eme eme gezdim ortalarda :) Ama düşürdüm sonra kırıldı hepsi :( 

Bu arada Moda Haftası başlamış Pera'da.Gelen gay'leri görmeniz lazım.Akın akın gay gelmişti Taksime.Hayatımda görmediğim kadar gay vardı İstiklal'de.Bitanesi de vardı ki...İkimizinde dibi düştü, "allah sahibine bağışlasın" dedik :)

İşte böyle..Tatlı bigün geçirdik.Çok özlemişim onu.Ayrılamadım gelirken eve.Boynundan öptüm kokladım.Sonra kalabalıkta kayboldu :( Offf benim bu özleme işine çözüm bulmam lazım.Yoksa iş kötü.Ben de birazdan yatıyorum, güzellik maskelerimi bakımlarımı yapim de ancak yatarım gerçi.Metrobiseksüelim ya :))

İyi geceler, tatlı rüyalar panpişler... Bide şunu paylaşmak istedim.Ne zamandır yapmamıştım :P

                                     İyi geceler öpücüğünüz bu da :)


                                         İzlemek için burayı tıklayın.


Kolay gelsin ;)


1 yorum:

  1. Çok tatlısın, esmer yarim şekerci mi baban senin?

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :