15 Eylül 2011 Perşembe

Fashion come out :)

Bugün ne yaptım? sorusuna verecek cevabım; "kendimi neşelendirdim" olur ancak.Okulda dersler hala düzene oturmadığı için sabah 6 da kalkma gibi bi gaflete düşmedim.Uyandım odamı topladım, duş aldım falan.Annem çağırdı aşağı güçlü kollara ihtiyacı varmış konserve yaparken.Ona yardım ettim lafladık falan.Abim aradı bizimkiler okulun oraya çağrıyolarmış bişeyler yapalım diye.İyi peki bari dedim hazırlandık çıktık.

Okuldan onları aldık, Bağdat caddesine gittik.Fashion Night Out var bildiğiniz gibi.Cadde açık hava diskosuna dönüşmüş.Mankencikler, defileler, dj'ler ve gayler vardı bissürüü.Suadiye'de Havelka'ya oturduk ve pizza söyledik.Araba sürme gibi bi'derdim olmayacağı için şarap içtim kafayı buldum.Spordan dolayı her yerim ağrıyodu hala ama şarabı içince neşem daha da yerine geldi.Bi ara çalan müziklerden birbirimizi duyamaz olduk.Fakat gerçekten Avrupa Jet sosyetesinin olduğu bi şehirde hissettim kendimi.Güzel olmuştu.Yüksek topuklu kızlar gaylar,lüks araçlar,mankenler,içkiler falan.

Eğlendik baya.Oyun oynadık bide.Sonra eve dönmek için kalktık biraz da arabada coştuk.Bugün yaptıklarım tam anlamıyla buydu.Ama daha önemli bişey var :))

Yarın gece için bi'daire tutucaz.Nerde olduğu belli değil henüz.İçkilerimizi yiyeceklerimizi alıcaz.Benim "eküri" nin bi kısmı gay olduğumu öğrenmişti Amsterdam'da.Yarın tam 1. ayı olacak öğrendikleri gecenin.Bu sebeple geri kalanlara da come-out yapmam için planladık böyle bişeyi.Baya eğlenceli bi gece olacağı kesin :)

Bide şey....Bitanemi özledim :( Bugün o da İstinye Park'taki Fashion Night Out'da.Hatta şuan konuşuyoruz yemek yiceklermiş şimdi.Beni de çağırmıştı ama gidecek halim olmadığı için teklifini geri çevirdim.Bide başka arkadaşları falan da olucak şimdi.Ne gerek var.

İşte böyle millet..Yarın yazamicam olanı biteni ama cumartesi günü haberler burda olacak :) Şimdi kremlerimi bakımlarımı yapıp uyku gözlüğümü takıp yatıyorum :) Tam bir gay oldum haberim yok.Dün bitanemle çok güldük buna :)) Neyse uzun lafın kısası; it's a beautiful beautiful life. :)

Benden size hediye olsun.Sesini son ses açıp dinleyin :)


1 yorum:

  1. seni kıskanıyorum fena halde.Bazen keşke onun gibi olabilsem diyorum.Ama zannedersem çok şey istiyorum... Ama gene de yanlış anlama; nazar değmesin mutluluğuna :-)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :