15 Eylül 2011 Perşembe

Eyvah! Ayy Sami basıldık!

Bugün gene okula gitmedim/gidemedim.Dün çalıştığım spor yüzünden gerçekten çok fenaydım.Bunu dalga anlamında söylemiyorum.Spor salonunda az kalsın koluma giriyolardı merdivenden indirmek için.Popo çalıştım da birazcık...Bi de bacak...

Neyse, bugün zar zor kalktım yataktan.Hazırlandım, anneannemi evine bırakıcam falan diye okula arabayla gidim dedim.Ama TEM trafiği sağ olsun dersi de kaçırdım, ağrıyan bacaklarım da iyice çürüdü.Anneannemi bıraktığımda 1 saat kalmıştı dersin bitmesine.Gel git değmez diye bitanemi aradım.Palladium'a gidelim dedim.Çok pisim falan dedi ama sonra hadiii diyince tamam dedi :)

Midpoint'e gidip bişeyler yiyip içtik.O kadar tatlı olmuştu kiii...Mavi beyaz Çizgili t-shirt giymiş.Daltonlar gibi.Kot şortu da vardı altında.oooof tam bi'ufak çocuk.Neyse yemek yedik, master'ım hakkında konuştuk falan.

Sonra kalkarken meşhur midpoint tuvaleti sefası yapalım dedik.Ama bu sefer abarttık.Tuvatele girince pantolonumu sıyırdım ve slibimi indirdim.Kapıya yasladı beni.Biri gelse önünü alamayız durumun.Öpüşmeye başladık.Ben onu sardım kollarımla o da elleriyle beni.Daha doğrusu tek eliyle.Diğer eli işteydi ;) O kadar güzel öpüştük ki; o an bitmeyebilirdi.Böyle ayrı bi yumuşak sevişmeydi.Ama taaak! diye kapı itildi ve biri içeri girmek istedi.Ben yaslandıım için ilk başta açılmadı ama çekinince açıldı.Adam içeri girdi ben pantolonumu çekmiş üstümü kapamaya çalışıodum ama "ufaklık" hemen sığmadı ve dışarda kaldı birazcık.Adam da gördü.Amaaaan, görmediği şey sanki.

Yalnız bizdeki yüzsüzlük, adam bastı bizi ben üstümü düzeltim, yalandan muhabbet açtım.Ellerimi yıkadım saçımı düzelttim ve çıktım.Hani o kadar inandırıcıydık ki, adam "yok ya koluydu falandı heralde ben yanlış gördüm" demiştir.Çıkınca da güldük.Çok eğlenceli oldu :)

Çıktık arabalara gittik.Ben en aşağı park ettiğim için üst kata kadar ben bıraktım onu arabasına.3 dakika daha beraber olduk fazladan böylece.Sonra "takip et beni kısa yoldan git" dedi.Takip ettim.Işıklara geldiğimizde yan yana durduk.Camı açtım, onun ki spor araba olduğu için alçak, benim ki jeep olduğu için yüksekti.Dolayısıyla teklifi atan jigolo ben olmalıydım.Camı açıp hafif eğilip:
-Gece boş musun yakışıklı?
-Boşum tatlım.
-Mmmmm tamam o zaman gece benimsin.
-Olur. ( ama öyle bi kaşar edayla söyledi ki anlatamam ahhaha)
-Telefon numaranı ver bakalım.
-0533 otuz üç otuz üç....
Dudaklarını ısırasım geldi ki anlatamam.Yeşil yandı.Seni seviyorum diip ilerledim.Yol boyunca da o haline güldüm.

İşte böyle.Sonra eve geldim, kuzenimle buluştum.Ders çalıştırdım falan.Şimdi de yatıcam tatlı tatlı..
Herkese iyi geceler, tatlı rüyalar :)

10 yorum:

  1. ohaa kolu dememitir eminim.yoksa 3 tane kolun olduunu var sayıcak adam. :D

    YanıtlaSil
  2. operadakikazulet15 Eylül 2011 10:35

    "kol gibi" şeyi olan iması mı yapıyosun yoksa:PP

    adrenalin güzel şey yaa...

    YanıtlaSil
  3. serhat, ahahaha aslında 3. bacak demeliydim de aklı kalmasın milletin :P Bunları yazdım ya; bitanem okuyunca kafamı koparıcak benim :(

    operadakikazulet, adrenalin seviyosun galiba Public takıl o zaman :P

    YanıtlaSil
  4. o tuvalette cidden birşey var yalnız =D Ben de her girdiğimde böyle iç gıdıklayıcı durumlar yaşıyorum =D puhaha,lanetli tuvalet =D

    YanıtlaSil
  5. beyolu iş merkezinin tuvaletinde de yapıyolardı :D

    YanıtlaSil
  6. ya sen anlatırken ben eriyorum burda :D benm sevgilim küçük daha sizin kadar özgür değiliz :D

    YanıtlaSil
  7. rocco, sevişmediğimiz midpoint tuvaleti kalmadı :) hatta alışveriş merkezi ve sinema da dahil :)

    x-coach, seni de gözlemci olarak değil gözlenen olarak görmek isteriz :P

    oben; sabret biraz zamanı gelcek elbet :) ne demişler zamansız öten horozun başı kesilir.Kendini müdafaa edeceğiniz duruma geldiğinizde yaparsınız :) Orda adam bişey deseydi ki cesaret edemezdi iki koca adam için; göz dağı verirdik bizde ;)

    YanıtlaSil
  8. Arabanı mı değiştirdin? :)

    YanıtlaSil
  9. ciddi heyecan güzel şey..=D tabi bizim basılma olayımız okadar iyi geçmemişti :P ama olsun, sokak ve sokak aralarında yapmakta eğlenceli oluyor çoğunlukla :P

    YanıtlaSil
  10. adsız, araba aynı ama bu annişin arabası :)

    haplo, sen nası basıldın :P

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :