13 Eylül 2011 Salı

Okulun ilk gününde ne yapılır?

iyi geceler herkese :) Bugün okulun ilk günüydü ama sorun bakalım ben ne yaptım? Evet duyar gibi oldum :) Tabi ki okulu astım.Sabah 6 da kalkmam gerekiyodu; dersim 9 daydı.Ama üşendim ve arkadaşlarıma mesaj attım ben sabah derse girmicem diye.Zaten canlarına minnet onlar da girmeyecekmiş.10 gibi kalktım.Yatak sporu yaptım biraz :P sonra bilgisayara baktım duş kahvaltı derken saat 12 olmuştu.Çıktım evden.Okula giderken bi'arkadaşım Via/Port'ta olduğunu söledi ve ısrar etti gitmemiz için.

Amaaaaann... yazarken sıkıldım.Detay yazamicam şimdi.Sonuç olarak gittik işte oraya lunaparka gittik falan.Okula uğramadım bugün.He akşam uğradım yemek yedim ordan eve gelip spora gittim.
Spooooor <3 Çok mutluyum şu an ve tahminimden çabuk reaksiyon gösterdim bi'anda hacimlendim.Hatta ordaki bi çocuk bu o an ki halimi görünce, "ooo bayadır çalışıyosunuz siz heralde" dedi.Ben de "yok canım, 2 aydır yapmıodum bile söndüm gitti" dedim.Demek hala dikkat çekiyorum :P

Spor merkezini de çok sevdim.Yakışıklı yok ama güzel vücutlar var :) Neyse... Bana ne olduysa :) İşte öylee.Şimdi ben yatiim.Sabah cidden 6 da kalkıcam.İyi geceler tatlı rüyalar :)

ahahahah çok eğlendim.Evet seviyorum ama :P

12 yorum:

  1. geleceğimizin bezgin nesillerine güzel bir örnek oluşturuyosun.

    YanıtlaSil
  2. gel beraber gezelim :-)

    YanıtlaSil
  3. adsız, olur gezelim.Sanırım sen formspring'e O Gay; Ben de.. yle bana dadanan adsızsız? Sorularını eksik tutma özlüyoruz bak.

    YanıtlaSil
  4. Ben istanbula kuzenimle gelenim ;-)

    YanıtlaSil
  5. heee, gittiniz mi söylediğim yerlere :)

    YanıtlaSil
  6. Yiyorlar bizi, inanmazsın çok kötü okuyorum. Kuzenim hetero, o yüzden onun yaninda yaramazlik yapmak zor oluyor. Bütün gün boruyla dolaşiyorum :-)

    YanıtlaSil
  7. ahahaha adsız yazık sana kuzenini atlat bence biran önce :)

    YanıtlaSil
  8. Bizim apartmanin sahibİnin gay oldugundan süpheleniyorum. Adam durmadan süzüp duruyor beni ama bir türlü emin olamiyorum... Bana yardim et sen bilirsin böyld seyleri biiiiiiiiiii :-)

    YanıtlaSil
  9. ahahhaha adsız, yakında bunun üzerine tez bile yazcam ben.Kaç yaşında bilmiyorum ama bak bu aşağıda saydığım özellikler bir kişide toplanmışsa gay "olabilir".Tabi bunu en iyi bakışlarından anlarsın göz bebeklerine baktığında.
    -Konuşmasında az da olsa bazen -r,-e gibi harfler yuvarlanıyosa, (hep olmayabilir arada bi)
    -Giyimine özen gösteriyosa, bakımlı olmayı seviyorsa,
    -İnsanlarla kolay iletişime geçebiliyosa,
    -Senle konuşurken bakışlarından bişeyler anlayabiliyosan. (gözüne değil gözbebeğinin arkasına bakar sanki)
    -Futbol, araba karı kız muhabbetine girmiyosa,
    -Vücut geliştirmeyle uğraşıyosa,
    -Parmak arası terlik giyiyosa (tuvalet terliği dediğim cinsten terliği giyen gay yok gibidir :) )
    -Bu göreceli ama yakışıklı ise, (genelde yakışıklı olma eğilimleri daha çok oluyo)

    Kısacası kızların hayalinde çizdiği evlilik için ideal erkek profili gaylerde biseksüelerde var :) Anlatamk için konuş birazcık.Belki sen ölen yeğenine benziyosundur; onun için sana bakıyodur.Dediğim gibi eğer hoşuna gidiyosan bakışlarından anlarsın :) Uzun ve imalı bakar :)

    YanıtlaSil
  10. he bi de kazık kadar olmuş ama hala evlenememişse,
    -uygun birini bulamadım diye hayıflanıyosa,

    kendi cinsine ilgi duyan birisi "olabilir".

    YanıtlaSil
  11. Süpersin bi :-)

    YanıtlaSil
  12. adsız, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :