16 Aralık 2011 Cuma

Huzur&Sakinlik&Dinlenme

Bugün o kadar huzurlu bi'gündü ki...Hani hiç bişey yapmadan dinlenmek istediğiniz günler olur ya, öyle bi'gündü.
Kimse aramadııı, sormadı..Yapacak yetiştirecek işim yoktu..

 Sabah kalktım, odamı topladım. Dışarıda yağmur yağıyodu deli gibi.Mutfaktan bahçeyi, ağaçları seyredip kahvaltı yaptım.Sonra odama geldim.Ders çalıştım biraz.Yatağıma geçtim cam kenarına..Camdan bakıp yatakta dinlendim.(2.5 saat içinde 3 kez asıldığımı ve her birinin çok yüksek performanslı olduğunu söylemiyorum)

Sonra 4 gibi spora gittim.Sporu da güzelce yaptım ve geldim, yemek yedim odama çıktım.Mailler, blog, televizyon, telefon, müzik, yorumlar falan vakit öldürdüm.Bi'kaç telefon görüşmesi yaptım.Boş ve huzurlu bi'gündü işte...

Yarın da biraz kendime bakim.Tıraklarım uzadıı, saçım sakalım birbirine girdi.Yarın kesitiriim, bi insana döniim :)

Bu gece de erken yatayım dedim.Yorgunluğum geçmedi..

Hadi iyi geceler blog...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :