29 Aralık 2011 Perşembe

Ben geldiim gerçekten de "hoş" geldim :)

Evet blog ben geldiiim :)
Baya da bi'uzun ara oldu ama canım çıktı :/ Hak ver bana :(
Öncelikle şuan orgazm olur gibi mutluyum :) Sebebi; hemmmen sıralim;
-Bugün okulun son günüydü.
-Son sınavlarım güzel geçti, hukuk'tan 100 bile alabilirim.
-Projeler, ödevler, sunumlar her şey bitti.
-Arkadaşlarıma, hayata dair her şey çok güzel gidiyo.
-Bi'tanem yarın gece misafirim. (Annemler yurt dışına gitti gene kıhkıhkıh )
-Yılbaşında evde geçen seneki gibi bi'parti veriyorum, bu sene daha kalabalık ve herkes bi'tanemle beni biliyo artık.
-Spor çok güzel gidiyo, olumlu eleştiriler almaya devam ediyorum.
-Özel ders vereceğim bi'öğrencim oldu, bu dönemden umutsuzdum, ikinci dönem azarlar diyodum ama şimdiden oldu :)
-Yazın Antalya tatili rezervasyonu tamamdır.Gel artık yaz.
-Daha devamı var da çat diye çatlamayın diye yazmicam :p kıhkıhkıhkıh

Bunun dışında neler yaptım hemen onu anlatmaya başliim.Geçen haftasonu abimi görmek üzere Kastamonu'ya gittik.Yakışıklı asker olmuş :) Hafta sonu oteldeydik, hatta kar yağınca biraz tur atmak için dışarı çıktık ama çok soğuktu :s

Bütün diyetim bozuldu.Yediğimin haddi hesabı olmadı orda :( İstanbul'a gelince hemen diyete başladım.Canım nası çikolata çekiyo anlatamam :/ Bu hafta başlı başına can çıkarıcı bi'haftaydı.Pazartesi özel derse gittim, sunum vardı, hukuk finaline çalıştım okula gittim spora gittim..Hepsine yetiştim ama çok yoruldum.Salı hukuk çalıştım çarşamba günü finali vardı.Bi'de ayrı olarak çarşamda gününki sunuma çalıştım.

Çarşamba bayaaa youndu.Sabah kalkınca Allahım sen soktun sen çıkar diyerekten yataktan kalktım ve tecavüzün kaçınılmazlığına girdim.Ama orgazm oldum, güzel geçti bitti herşey :)

Bu arada bugüne kadar yılbaşı havasında değildim.Garipti ama havaya girmeme fırsat bile olmadı.Bugün son gün şerefine bizim eküriye eşofmanla gelin rahat olalım dedim.Okulda eşofmanlı 4'lü olarak takıldık :)Fotoğraf sergisi vardı, 7 renkli şişe ve gökkuşağı fotoğrafı vardı.Fotoğrafların da altında post-it ler vardı yorum yazmak için.Ben de o gökkuşağının altına; "Gay theme? Liked ;)" yazdım, damgamı vurdum :p

Annemler bugün yurt dışına gittiler.Yarın bitanemi eve atıyorum.Ben dışında her şey hazır :) Yarın yardımcıya da izin verdik cumartesi pazar gelicek ki hazırlıkları yapsın, evin almış başını götürmüşlüğünü ve o meşhur yılbaşı kahvaltısını hazırlasın yardım etsin.Kıyamadım gelmesine, çok saygılı ve iyi niyetli birisi.Fakat çok istedi yardımım dokunur rahat edersiniz zaten mesaim az oldu bu hafta diye.Peki dedim.

Bunun dışında herşey hazır yarın için.Şöyle;

Yarın babam işe gidemediği için "Big Boss" olarak ben gitcem.İş çıkışı spora gitcem puf puf şişcem gene (pistis kollarıma dokunmak ister misin :p )  spordan sonra bitanemi alcam ve eve gelcez.Hava deli gibi soğuk bu aralar, gece salonun tüm perdelerini indiricem ki bahçenin önünden geçenler görmesin bizi.

Karanlık ve perdeleri yere kadar indirilmiş bi'salon..Arka fonda hafif bir jazz müzik var en romantiğinden..Şöminenin önünde yerde serili tüylü peluş yumuşacık pofidik battaniyenin üstünde iki sportif (söylentilere göre yakışıklı) erkek sevgili...İkisi de çırılçıplak... Bacaklarına kadar kaymış ufacık gevşek bi'örtü var üstlerinde.. önlerinde yanan ateş tenlerini ateş gibi yapmış..Parfümlerinin kokusu artık yerini tenlerinin erkeksi kokusuna bırakmaya yüz tutmuş..Yanlarında ısınmasın diye buz içinde duran Beyaz Şarap (Sauvignon Blanc-Chardonnay veya Pinot Grigio) ve yarı dolu iki kadeh..Sevişirken o alkol onları ayrı bi'aleme götürmüş..Nefesleri birbirine karışıyor ara ara kesiliyor...Neredeyse hiç konuşmuyolar, konuşmalar yerini tatlı ve hafif ama en yoğun duyguları yüklenmiş dokunuşlara bırakmış..Gözlerine bakıyolar yüzlerine hafifçe dokunurlarken..Gözlerinin içinde karanlığı delen şöminenin ateşi ve sadece bir birine ait olmanın vermiş olduğu haz var..Yanı başlarında ise çok değil bi'iki saat önce kurdukları en büyüğünden bi'çam ağacı var..Her süsünü el ele tutuşup astıkları...Ateşli bi'sevişme başlıyor..Kan ter içinde kalıyolar ve boşaldıktan sonra öylece yığılıyolar..Uyuyakalmışlar öylece sıcacık ateşin önünde..

İşte böyleee :p hayalim değil haa! Yarın bu saatler olacakları yazdım :)

Yılbaşına gelince; benim yurtdışı ekürisi, okuldaki eküri, okuldaki ekürinin sevgilisi, bitanem, ben, dünyanın en tatlı kızı ve yakışıklı sevgilisi :p  ( kusura bakma dünyanın en tatlı kızı, belirtmek zorundaydım :p hohohoh ) 2 straight, 1 gay çift olcak o gece.Evin vay haline hohohoh.Tabi başka şeyler de yapcaz :) Kareoke için mikrofon, "ben hiç...." oyunu için yeterince tekila limon ve tuz,(artık nası sorular olaylar olur tahmin bile edemiyorum :) vazgeçilmez tombala ve benim enteresan danslarım taklitlerim olcak :p İşin güzel tarafı herkes biliyo bizi artık rol yapmak zorunda değiliz :) Geçen sene acayip eğlenmiştik.Bu sene daha da güzel olucaktır umarım...

İşte böyle blog..Bu yazdıklarım oldu, oluyor, olacak :) Ben yavaştan yarın için hazırlanim :p

(He bi' baştan sölim, bu saydıklarımın dışında aksilikler olursaa...Hele bi'olursaaa.O nazar değiren gözünüzü oyarım!)

Birazdan: Mim için bi'post ve buluşma hakkında bi'tanem ve benim hakkımdaki düşünceler için bi'post yazcam :)



6 yorum:

  1. =D eksikliğini şu yazıyı okuduktan sonra daha çok hissettim.

    YanıtlaSil
  2. amaan efendim amaaaan utandırdınız beni :p kedi kılıklı seni :D

    YanıtlaSil
  3. yılbaşına planladığın gibi girersin inşallah, hatta gireceksin gör bak! ben yılbaşına girdim bile:)

    YanıtlaSil
  4. operadakigişemeeeeemuru; haydin bahalım :p

    YanıtlaSil
  5. evet evet evet evet kaçamaklara bayılırım:):)

    YanıtlaSil
  6. pistis, sus sus ben de bayılırım :p hohohoh bayıldım da.... :p

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :