7 Ekim 2011 Cuma

Ben seni yemez miyim?

Ben gerçekten bitanemi yerim ama.dün gece yatmadan önce birazcık atıştık.Atıştık derken, size bahsettiğim  işe kabul olmuştu ve pazartesi çıkışa beni beklemiş, sürpriz yaparım diye.Ama gitmedim.Salı beklemiş, çarşamba beklemiş...Küçük çocuk o, yüzü nasıl da tosarmıştır beni göremeyince biliyo musunuz :(

Neyse işte, dün sitem etti bana biraz."Sen isteyince beni seviyosun, istersen ayaklarımı yerden kesiyosun, mutluluktan uçurabiliyosun beni" diye. Ben de içinde bulunduğum durumu anlattım ona.Mutlu olmadığımı, ondan destek beklediğimi ama onun da sitem ettiğini söyledim.Konu biyere varmadı, ikimiz de tosarıp yattık.

Sabah uyanınca haber ver diye mesaj atmış.Bisürü de mutlu mutlu şeyler yazmış..Uyanınca "ben uyandııı" dedim.Tamam şimdi, yataktan çık, "hakkında her şeyi duymak istiyorum" u aç ve yüzünü yıkamaya git dedi.Yüzünü yıkadıktan sonra aynada kendine bak dedi.Ama cildine gözeneklerine değil, yüzüne bak dedi.

(sözleri çok anlamlı değil mi?)

 Baktım, kendimi incelemedim ilk defa ayna karşısında.Baktım sadece.Mesajları gelmeye devam etti.Şimdi arkandan gelip sımsıkı sarıldığımı düşün.Boynunu öptüğümü düşün.Sana tapan bi'sevgilin var.Mutsuz olmak için hiç bir sebebin yok.Artık üzme kendini.Sana tapıyorum ben dedi.

Sonraki mesajı hadi in aşağı kahvaltını yap ama yaparken de mailine bak dedi.Kahvaltı yaparken açtım mailini.Bunları göndermiş, yazmış:                                              


      Küçük kedicik hadi uayn artık çık yataktan=)
      Miskin kedi olma günü değil bugün
      O küçük bedenin yataktan çıkıp küçük yüzün de
      ıslandığına göre artık uyandın=)
      Hadi şimdi kalk ve ufak mideni doldur bakalım=)
      Mutsuz olmak için hiç bi sebebin yok unutma sakın
      En önemlisi birbirimize sahibiz!
      Her zaman olmasa da istediğimiz zaman 
      bedenlerimizi  birbirine dolayabiliyoruz=)
      Evinin yolunu bilen kedileriz biz hihihi=)

      Hadi bugün farklı bişeyler yap git bahçeye
      kedilerinle oyna=)
      Sev onları beni sever gibi
      Sonra tv yi aç çizgi film izle=)
      Tatlı bişeyler ye
      Çikolata ye=)
           Yarın birlikte geçirceğimiz günü düşün
                       Sabahtan akşama kadar beraber olcaz biz=)

  Ben şimdi işe dönüyorum uzun tüylüm
 Sen bedeninle oynayabilirsin=)
 Güzel bi kış var önümüzde
 Geçen yıl ki gibi olcak
Unutmak istemeyeceğimiz günler geçiricez=)
Seni sevmekten öte tapıyorum! 

 






İşte böyle tatlı bişey benim bitanem.Nil'in şarkısını öyle bi söyler ki; gözlerim dolar hemen.Ama o "filan" kısmında hem ağlarım hem de gülerim.Çok şirin oluyo çünkü. (Çeşme'deyken söylemiştik beraber.Televizyonun karşısındaki kanepede çıplak oturuyoduk, duştan çıkmıştık.Oda karanlıktı, sadece televizyonun ışığı aydınlatıyodu bizi.O zaman ilk bana söylemişti.Bugün de bunu bizim şarkımız ilan ettik :)

Eklemek istediğim şeyler var ama sonra eklicem.Çünkü, öyle işte.sonra anlatırım ;)


Nokia zeka fışkıran bozuk telefonumdan gönderilmedi. (hohohohoh)
Annemin bilgisayarını arakladım :/

4 yorum:

  1. :D :D bi'adam hakketten ha ne diyim mutlu olun :D



    ne zaman buluşcaz?? :D

    YanıtlaSil
  2. x-coach, tosarmak bu :

    http://4.bp.blogspot.com/_GULEr7AsxsY/TBElg0qV09I/AAAAAAAAAKc/5XHwzWmrcwY/s1600/uzgun_kedi.jpg

    haplo, sensin harika :))

    siirhaaat! teşekkür ettim :) ne zaman buluşucaaaaz, bu ara birazcık yoğunum sınavlarım falan başlıyo, en kısa zamanda buluşuruz ama merak etme :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :