5 Ekim 2011 Çarşamba

Bana uzak allaha yakın olun lütfen

Az önce bilgisayarımı almak için gelmişler kargodan. Ufacık bi sorun çıkmış gideceği adresle ilgili.

Annem beni aradı gerginlik akıyo üstünden. Ne gerek var ki yani bu kadar sinirlenmeye? Daha bilgisayar evde bişey başına gelmemiş. Bu ne telaş bu ne sinir yahu!?

Kargo görevlisini telefona aldım aktardım durumu halloldu. Bu kadarcıktı yani.

Böyle durumlarda ben de etkileniyorum. Sinirli gergin bi yapıya sahip değilim. Yanımda gergin ve sinirli insanların bulunması da sevmediğim şeylerin başında geliyo sanırsam.

Konuyla alakasız ama paylaşmak istedim sizle.


send by my Nokia N97 smartphone.

3 yorum:

  1. nokia n97 gönderilerin altına böyle bi ileti eklemiyor. :P

    YanıtlaSil
  2. Bi'gay, konu bişey değildi.Müşteri kodu yokmuş ortada.O kadar arayıp öğrenip söyledim :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :