12 Ekim 2011 Çarşamba

Arabada :)

Durakta otobüs bekliyodum. Okuldan çıkmıştım, yarın sınavım olduğu için bizimkilerle kalıp kütüpanede 11 e kadar falan ders çalıştık. Ders bitince de okula çok yakın oturan anneanneme kalmaya gidicektim. Bitanem aradı ben durakta otobüs beklerken. Napıyosun falan diye konuştuk spordan çıkmış o da, eve gidecekmiş. Gelip seni alıp ben götürim mi dedi. ( bitanem okula yakın oturuyo. ) olur dedim :)

Telefonu kapattıktan sonra heyecanlanmaya başladım. Neden bilmiyorum. Ders çalışırken azgın hayaller kurdum bazen ve dersin sonunda onu göreceğimi hayal edebilirdim ancak. Sanırsam hayaldi gerçek olunca heyecanlandım :)

Geldi durağın önünde durdu. Arabaya bindim. Nasıl mutluydum anlatamam. Hareket edince araba hemen boynuna yapıştım, öpüp kokladım... Kollarına sarıldım, kafamı sürttüm. Bi garip oldum kalbim çarptı. Ellerini öptüm, parmaklarını emdim ve sertleştiğini söyledi :) Ben de arabada fantazimi sürdürdüm ve eşofmanını sıyırdım :)

mmmmm :) bi blow job ardından kendime geldim, o da kendinden geçti. Sonra evin önüne geldik durdurdu arabayı. Birazcık konuştuk, birbirimizi seyrettik, gözlerim doldu.. Öpüştük, sakızını bana verdi :) Meyve tadı eşliğinde öpmeye devam ettim onu. Kopamadık bitürlü. İncem inemiyorum. Sonra o elini pantolonuma soktu ve tuttu. Kendinden geçti,birazcık tuttu, sıktı, oynadı her zamanki gibi :)

Ben artık gidim dememe rağmen ikimizde de tamam peki hadi diyen yoktu. Elini aldım, boynuma sürdüm. Kokla dedim. Parfümüm eline geçmişti.. Beni hatırla dedim. Zaten elini yıkamicakmış hep pipimi tutmuş hem parfümüm kokuyomuş :) şapşal şey :)

Ben apartman kapısından içeri girene kadar bekledi. Sonra mesaj attım. Seni seviyorum sevgilim, iyi ki varsın ve sana sahibim diye. Whatsapp 2 gündür bozuk.. Mesajlar iletilmiyo.Bu sebeple normal sms yoluyla mesajlaşıyoruz. Garip oldu biraz. Yazdı mı ne zaman yazıcak diye insanı bi heycan kaplıyo.. Unutmuşum..

Ona da söyledim, sanki onla değil az önce internetten tanıştığım biriyle anlaştım; gelip beni aldı, arabada bişiler yaşadık ve şimdi de eve bıraktı. Sonra da mesajlaştık. Öyle ilk defa heycanı vardı yani :) Spontane gelişen şeylere bayılırım. Hele kaçamak varsa.. Mmmmm.. O mutluluk ve heyecanı anlatamam size :)

Şimdi yatağa yattım. Yarın 12 de sınavım. Sabah okula gidip çalışıcam biraz daha.. Haplo; op-amp çalışıyorum bilgine :p robotunda kullanmak istersen haberim olsun :p

haydi tatlı uykular tatlı insanlar sizi :)

6 yorum:

  1. operadakiabaza:)12 Ekim 2011 11:56

    de get! bi de ballandıra ballandıra anlatıyo:(( olan var olmayan var oolum ühüü:((

    YanıtlaSil
  2. bizide de azdirdin amk sabah sabah.

    YanıtlaSil
  3. Azgın gençler sizi :) İyi ki yapıyorsunuz vallahi, okudukça sizin adınıza seviniyorum. yap ve yaz bi adam seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. operadakiabaza, tabi anlatırım ooluuum hahaaaayt kıskananlar çatlasın :p (iice çirkefleştim ha)

    adsız, az anam, az canım, az :)

    Bi'gay, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Bi'adam, şuan inanırmısın defterim de Opto-isolator için yazdıklarım açık onlara bakıyordum. eğer lazım olursa op-amp için bilgi isteyebilirim. :))

    buarada hani okurken zaten azgınım, şuan azgınlıkta seviye atladım.. :D

    YanıtlaSil
  6. haplo, ders çalışırken kalem açmak gibidir asılmak :P sık sık ihtiyaç duyuyo insan nedense hohohoh :)

    Seve seve ederim :) pratikte değil fakat teoride daha çok ederim :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :