29 Mayıs 2011 Pazar

O'nunla bir gün...

merhaba herkese :)
Az önce eve geldim.Aslında yorucu sayılabilecek bi gündü.Sabah söylediğim gibi kalkıp derse gittim sonra çok ağır bir ağırlık idamanından sonra kendimi yollara atıp bebeğimle buluşmaya gittim.Çok özlemiştim onu aslında bu buluşma yetmedi bile bu özlemi azıcık da olsa gidermeye...
   
    Önce yemek yedik, sonra onun bayıldığı şeyi mağaza dolaşıp alışverişlik eşya baktık.Saat 9 da Karayip Korsanları'na bilet almıştık ona gittik.Ama öncesinde bana sözü vardı ya hani öpücem diye, onu tuttu :) Tenhada sıkıştırdım ve ikimizde kendimizden geçtik :) (bunu yazarken utangaç ama sinsi bi'gülümseme oluştu suratımda :)) Tüm film boyunca el eleydik.Ki aslında salon boş değildi.Hatta bir kişilik bile boş yer yoktu.Bazen kafamı çevirdiğimde beni seyrettiğini gördüm.Gerçi aynı şeyi de ben ona yapıyorum.Filmi bırakıp dakikalarca onu seyredebiliyorum..

     Film bitti çıktık beni arkadaşlarımın yanına bıraktı ama arabada vedalaşamadık bi'türlü.Bi o elimi öpüyodu bi ben onu kokluyodum.Sonunda vedalaştık o eve gitti ders çalışmaya ben de arkadaşlarımın yanına gittim.Ama içimde bi burukluk oluşuyo ondan ayrılınca böyle.Hani küçük çocukların oyuncaklarını ellerinden alırsınız ya; gözleri dolar, dudağı sarkar boynu bükük kalır, aynen öyle oluyorum onla her görüşmemizden sonra.Şimdi eve geldim ya onu düşünüyorum hep.

     Bugün buluştuğumuzda çok çocuk olasım vardı.Genel olarak da zaten bana minik, ufak çocuk, küçüMAN ,bebek, şirin şey der.Fakat bunu söylediği kişi 185 boyunda atletik sporla uğraşan biri :) Ama beni öyle görüyomuş.Aslında evet öyleyim de arkadaşlarım da bunu söyler.Yani insanın içinde bi ruh yaşı olur ya; sanırım benim ki 3 yaşında.Ama ben de bitanemi öyle görüyorum.Hatta yavru bi'kedi gibi böyle.Sarılıp yatasım var tüm gün onla.Neyse, dedim ya çocuk olasım vardı diye; askı taktım kotuma.Evet şirin oldum bunu etraftaki erkek ve kadınların bakışından sezebiliyodum :) Ama en önemlisi bi'tanem bu halimi sevdi :)

    Bunun dışında bugünün en mutlu edici haberini aldıım az önce :) biseksuel.blogspot.com dan bahsetmiştim ya size, kaç gündür bekliyodum yeni yazı yazacak mı diye.Bugün hatta az önce gelip açınca onun blog'unu yeni yazı yazmış.Hatta bi'anda orda kendi ismimi görünce sevinçten titredim :) Çünkü ona bi'mail göndermiştim ve dikkate almış beni :) Onun için sana buradan kocaman kucak dolusu teşekkür gönderiyorum biseksüel :)

    İşte öyle arkadaşlar, hayatımda şu anda her şey güzel...Sadece O'nu çok özlüyorum.Her gün göremiyorum çünkü.Ama olsun ben onun ne dönemlerini gördüm özlemekten öldüğüm."Hikayemin en başı" yazılarımı takip ederseniz göreceksiniz :) Herkese iyi geceler tatlı rüyalar..Umarım şimdi sevdicekleriniz kolunuzun altında size sarılmış tatlı tatlı uyuyodur.Eğer yoksa da en yakın zamanda olması dileğimle.. :)



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :