27 Eylül 2013 Cuma

Gış geldi aaanıım.

Kış sezonunu açtım. 

Ne demek yani bu dersen, derslerim başladı öğrencilerimle. Açıkçası özlemişim ders vermeyi. Çılgın ve hareketli bir yazın ardından tekrar kendimi bir işe yararken bulmak mutlu etti beni. Dün derse gittim ordan da spora gittim.

Geçen gece G+' a gönderi attığım saatlerde İstanbul'a dönüyordum havaalanındaydım. Geldikten hemen sonra yazacaktım ama açıkçası canım pek istemedi,  zamanım da olmadı :/

En yakın arkadaşlarımdan bir tanesi babasının işinden dolayı Ankara'ya taşındı. Biz de deliler grubu olarak, canı sıkılmasın moral olsun diye onu ziyarete gittik. Bi kısmımız buradan otobüs macerasıyla gittik. Bi kısmımız da İzmir'den geldi. 

Otobüs kısmı çok eğlenceliydi çünkü Kamil Koç'un yeni Ra-hat 4N otobüslerinin bi'dildo sokmadığı kalıyor seni mutlu etmek için. Uçak bile bu kadar rahat olamazdı. Zaman nasıl aktı ve gitti bilemedim. 

Hep beraber Ankara turu yaptık. Gezdik yeni yerler keşfettik ve Ata'mızın izinden giden gençler olarak Ata'mızı ziyaret ettik. Benim kaçıncı gidişim bilmiyorum, Resmi devlet ziyareti gibi neredeyse her gidişimde geziye Anıtkabir'den başlıyorum. Ama her seferinde daha da gururlanıyorum.

Sonrası hep benzer şeylerdi. Onlar gittikten sonra ben biraz daha kaldım Barcelona'da tanıştığım arkadaşlarımı ziyaret için. Bi'gece de onlarda kaldım. Baya eğlenceli ve keyifli geçti :) Sonraki gün Ankara'da serbest ve tek dolaşma günüydü. Eğlenceli geçti o da ;)

Kış geliyor ve her şey düzene oturmaya başladı. Şimdi master araştırmalarına başlıyorum. Bir iki danışmanlık bürosundan randevu alıcam haftaya. Bir kaç kişiyle görüştüm de. Kariyer planlarım beni heyecanlandırmıyor değil :)

İşte öyle blog, 

evriting iz okey. 


5 yorum:

  1. Ah harika :)
    Gözün nasıl oldu? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm iyileşti :) Ama gene de doktora kontrole gidicem tekrar :)

      Sil
  2. Sonraki gün Ankara'da serbest ve "tek" dolaşma günüydü.
    Tabi canım, biz de öyle düşünmüştük zaten. Kesin tek dolaşmıştır bu diyordum ki sen de öyle yazmışsın zaten :))
    kimseye çaktırmıyorum merak etme :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çakal seni :) Tamam merak etmem :p

      Sil
  3. Gittigin herhangi bir lokasyon, kara parcasi veya insan yasayan herhangi bi yerdeki temel aktivitelerinden birinin sex olmadigi bi durum soz konusu mu acaba gercekten merak ediyorum... Bikac seneye hatta belki o kadar gecmeden adin/sanin neye cikacak farkindasindir umarim. Gerci desene sana ne ben boyle mutluyum :) arada boylelerinin de olmasi iyi aramizda

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :