26 Temmuz 2013 Cuma

Dün ve yokluğumdaki günlerden bilgiler.

Gütünaydın blog :)


Bu saat tam bu tabire uyuyor. Yataktayım ve hava hi. olmadığı kadar sıcak. Uyuyamıyorum. Dün da yazamadım zaman bulamadığım için. Dün annemle İkea'ya gittik. Ben ikea gezmesini çok severim demiş miydim? (9868710894. kez) Annemle vakit geçirmeyi çok seviyorum çünkü çok iyi anlaşıyoruz ve sürekli gülüyoruz. Evin bi iki ihtiyacı için gitmiştik. Annem girişte tembihledi:

"Bak içeri girince her gördüğünü istemek yok."

Piki annecim (: dedim. Ama içeri girer girmez,
-aaaa bak odama yaptırmak istediğim tv ünitesi böyle bişey.
-Bu avize de hoşmuş.
-Evim olursa duvarlarını böyle boyatıcam. Odamı da mı boyatsam? :s
-zıbır zıbır zbırıb zbırıbzırbrıb ızrıhzıhzrıhzrı.

-Anne nevresim alcam benimki yırtıldı.
+Peki oğlum.

Yaklaşık yarım saat nevresim takımı ve yorgan baktım. Kadın da çıldırdı ama bişey diyemiyo ki bana. Sonra dolap içi düzenleyici aldım. Masa lambası aldım. Ivır zıvır daha. En son annemle konuşurken kadın koşar adımlarla uzaklaştı benden :( Asıl almamız gereken şeye gelince de; almadık. Bugün gidip alcam. Yehhu!

Odaya girince eski nevresim takımı yorgan ne varsa merdivenden aşağı salona attım. Yeni nevresimi geçirdim. Yatak başlığım yatağım iki kişilik olunca küçük kalmıştı, gözüme battı. çıkardım. Ldc tv ve uydu alıcısını söktüm. Koridora koydum. Eski masa lambamı çıkardım odadan. Dolabı düzenledim yer değişikliği yaptım. Jantlar eğrilmişti onları rot bala-- tavuğu didikledi akdagjhadjagjh


Şaka şaka. Odamda bir sürü değişiklik yaptım.

Bağzen menopozlu kadınlığım tutmuyor değil.

Elime geçen her şeyi attım nerdeyse. Rahatladım da. Sonra aşağı indim aşağıdakiler çıldırmış bu tutumuma haliyle. Babamın yanında söylenince adam kızdı :( Zaten geceleri arabayla bi'işler çevirdiğimi OGS kayıtlarından fark etmiş. Onun gerginliği vardı. Bu ara evde biraz huzursuz hissediyorum kendimi blog. Sanki yaptıklarımı biliyolarmış sanıyorum ve bu gereksiz bir gerilim yaratıyor bende.

Konu havada kaldı. Masada sessizlik oldu. Annem de "Artık ayrı eve çıkınca ne istersen yaparsın." dedi. Şehir içinde eve çıkmak istediğimi defalarca söylemiş, ama ısrarcı davranmamıştım. Master sonrasına olacak ama. Babam duyunca üzülür gibi oldu :(

Sonra spor için hazırlandım ama öncesinde kuzenimle buluştum.

Kuzenimle barıştık.

Sana söyleyemedim. (Yoksa söyledim mi?) Tartışıp 3 yıldır kırgın olduğumuz kuzenimle barıştık. Taaaaa nisanda olmuştu bu. Gay olduğumu öğrenmiş instagramımı bulup. Bana destek oldu eski konuları tatlıya bağladık. İkimiz de çok değişmişiz. Duygu ve düşüncelerimizin olgunlaştığının ikimiz de farkındayız. Diğer kuzenim de biliyor artık. İkisi de bana çok destek oluyorlar sıkıntım olduğunda. Hoş, biri Londra'ya gitti ve 4 ay sonra gelecek :(

Kuzenimle oturup dertleştik. Bendeki bu ev ile ilgili olan huzursuzluğu anlattım ona, o da kendininkileri anlattı. O kadar tatlı bi'sohbet oldu ki. Saati 9 buçuk etmişiz. Ben spora çıktım hemen o da arkadaşlarının yanına gitti. Soyunma odasında efsane bi adam vardı ilk kez gördüğüm. Spor salonun en iyi vücutlu 3 adamından birisiyim sanırım. Benim dışımdakileri görünce kıskanıyoken, bu nerden çıktı diye düşündüm. Sonra kafa kola aldığım satış müdürüne sordum kimdir o diye.

Amaan dedim her yer et pazarı zaten ve kardiyo yaptım. Sonra yemek yedim ve eve geldim. Öyle yani. Bu hafta sonu aile hafta sonusu olacak. Babaaaaaananananananannem ve dedem kalmaya geleceklermiş. Onur derecesiyle mezun olan torunlarını görecekler :p  anjdhgasfdakjdjag

Bu sebeple evdeki huzursuzluğu onlarla biraz vakit geçirerek azaltabileceğimi düşünüyorum.

Şimdi kahvaltımı yapıp ikea'ya gitcem. Tutmayın beni!

Bu da günün şarkısı olsun;


İyi günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :