31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yıl-dım.

Merhaba blog,

Şuan da sana yazmak yerine tezimi yazmam gerekiyor asılında. Fakat yapmicam. Hayatımda ilk defa son 1 haftadır ne yapmak istiyorsam onu yapıyorum ve yapmicam deyip kestirip atıyorum yapmam gereken şeyleri. Hayata kızmış ve küsmüş gördüm kendimi. Bu gece yılbaşı. Hiç bir hevesim yok kutlamaya dair. Bitanemle  bi 'arkadaşımızda olucaz. Toplam da biz dahil 5 kişi. Ne  bir umudum var yeni yıldan, ne bi'beklentim. Hayatımı ve yaşadıklarımı dondurmuşum sanki şu ara. Böyle bunalımda gibi hissetmemin sebebi şu ara olan yoğunluğumdur belki.

7'sinde proje teslimim var. Aynı zamanda tezimi de teslim etmem gerekiyor. Okul cuma günü bitti ama bu hafta da okula gidicem devremi yetiştirmek için. 7'sinden sonra da 3 adet final ve 14 ünde proje sunumum var. Yeni yıldan da hiç bi bok beklemiyorum.

Okul bitti. 14'ünden sonra tamamen her şey bitiyor ve artık 'öğrenci' ibaresi kalkıyor üstümden. Karmakarışık bi'durum ama düşünmicem bile ne olacak sonra. İstemiyorum da düşünmek.

Ben mutluydum en son yazımda. Neden böyle oldum ki? 2012 standart bi'yıldı. Çok üzücü bi'olay da yaşamadım çok mutlu edici de. Fakat ruh halimi bozmuş sanırım. Şu anda sol gözümde damlamak üzere olan bi'yaş duruyor neden oluştuğunu bilmediğim. Her şey "görüntüde" düzgün gidiyor. Sorun yok.

Bilmem ki blog; ben neden hayata küstüm?

İyi seneler.

4 yorum:

  1. benim bile içim karardı yok bitirme tezi yok proje yok final diye diye sen kimbilir ne haldesin, yani bu içindeki bunalımsal hava sırf bunları devamlı düşünmek ve kafanda büyütmekten geçiyor +++++++ artık öğrenci değilsin kocaman herif oldunnn (burada yorumcu olayın üstüne tuz biber ekiyor :D)

    velhasılı kasma ve oluruna bırak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandığım kadar kötü bi'yılbaşı geçmedi bakalım umarım tüm sene böyle gider. Ama son söylediğin cümleyi uyguluyorum bu ara. :))

      Sil
  2. Ay senin adına çok çok üzüldüm aman gelip geçiçi bi ruh halidir beni de yılbaşlarında depresyon basar. Formspringine bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım umarım öyledir :/ Tamam bakıp cevaplıyorum hemen sorunu güzel insan :)

      Sil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :