6 Nisan 2012 Cuma

Çok mu şey istedim?

az önce bitanemle mesajlaşıyoduk..

Bilmiyorum neden ama gözlerim doldu. Uyucakmış, "beni seev" diye mesaj attı. O an ona sımsıkı sarılıp koklamayı o kadar çok istedim o kadar çok istedim ki... Hep böyle oluyo, ben ne zaman onu böyle delicesine özlemiş yanımda istiy olsam, benden uzaklarda oluyo.İkimiz de tek başımıza hayal kurup yatıyoruz.

Ben onunla olmak istiyorum sürekli. O ufak bana bakınca gözlerinin içi parlayan, masum ama bi'o kadar da aşık çocuğu kucağımda uyutmak istiyorum geceleri. Onun kulağına güzel şeyler fısıldayıp, saçını okşamak, öylece spoon olarak uyumak, gece korkup uyandığında "şşş... ben burdayım korkma, geçti.." diyebilmek istiyorum.
Ben sadece onu istiyorum blog, sevdiğimin yanımda olmasını istiyorum; Çok mu şey istiyorum?



Gel, sarıl bana sarıl seni istiyorum...

1 yorum:

  1. kıyamam ben sana paşam yaa.s bence bir gùn her şey gerçekten de tam senin istediğin gibi olacak. Bunu bilmiyorum sadece inanıyorum. Ayrıca sen böyle şeyler söyleyince benimde ağlayasım geliyo. Neden, çünkü benim böyle şeyleri hissedebileceğim kimsem yok. Birbirinize sahip olmanın mutluluğunu, gozlerini buğulandıran kahpe yaşlarla gölgeleme be paşam. Hadi üzülme :) öpüldün kocaman.

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :