12 Nisan 2012 Perşembe

....



İyi geceler blog,

Bugün ıvır yaptım zıvır yaptım demek istemiyorum sana.Çok yorgunum onu biliyorum. Bu yorgunluk hem bedenen hem ruhen. Ne oldu ki ruhen yoruldun diceksin ama bilmiyorum yorgun hissediyorum işte. Az önce bi'blog okudum. Murat Renay'ın blogu. Sezen Aksu'nun Meral Okay'ın cenazesindeki haliyle ilgili.. Çok etkilendiğimi itiraf etmek isterim. Sonra Sezen Aksu'nun resmi web sitesine girdim tesadüf olarak arka planda "Masum Değiliz" çalıyodu. Söz: Sezen Aksu-Meral Okay Düzenleme: Uzay Hepari yazıyodu. Orada çok etkilendim işte. İkisi de onun çok sevdiği dostlarıydı ve artık yoklar..

Arkada çalan müzik beni düşünmeye yönlendirdi.. Biz insanlar, sürekli koşuşturuyoruz, hedefler koyuyoruz; başarıyoruz, başaramıyoruz..Üzülüyoruz, kırılıyoruz, tekrar deniyoruz. Elde ediyoruz, değerini kaybettiriyoruz, unutuyoruz.. Ne geçiyo elimize? Sadece bi'hiç.. Tek elinde kalan kırıldığın üzüldüğün zamanların aklındaki kötü yansıması..

Bloglara bakıyodum. İnsanlar tartışmış kavga etmiş sevişmiş... Birileri üzülürken birileri gülüyo.Herkes aynı zamanı ve Dünya'yı paylaşıyo.. Hayatları akıllara gelemeyecek kadar farklı.. Garip işte ya.. Hayat denen şu şey gerçekten ilginç..

Yazdıklarımdan bişey anlamamış olabilirsiniz. Ben de anlamadım. Şuan aklımdan geçen kelimeler, cümleler neyse düzeltmeden yazdım. İşte, şu anda bu kadar karışığım ben de.. Zaten demiştim ya, ruhen yorgunum diye.. İşte böyle bi'durumdan.. Belki beni anlamicaksınız, sadece şu an aynı duyguları paylaşanlar anlayabilir beni. Sevgilisiyleyken bunu okuyan çocuk, bugün doğum günü olan çocuk, sınavı güzel geçmiş çocuk... Bunlar anlayamaz beni şuan. Sadece böyle çorba gibi hissedenler anlar beni.

Kendine iyi davran blog.. Hayat kısa ve yorucu. Tadını çıkarmaya çalış. Geçirdiin her saniye hayatından eksilen bi'saniye.. Geri gelmeyecek de.


10 yorum:

  1. ne sevgilim yanımda ne de doğum günü ya da sınav muhabbeti var :D ben üstüme alınabilirmiyim ozmn? kötü haber almakta üstüme yok bugün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alınabilirsin tabisi :p ama umarım artık ii haber alıosundur :p

      Sil
  2. işte olmuş dedim... hayat çorbasına bir kaşık daldırmışsın..çok beğendim.. bende bu kargaşa içindeyim.. hiçbir sorunum yok ama mutlu olamıyorum.. neden bilemiyorum.. bir çare bulmalıyım. yaşadığım her anın değerini bilmeli miyim, onu da bilmiyorum.. bilsen neee bilmesen nee.. neyse dur bakalım.. mutluluk yakın onu biliyorum...

    YanıtlaSil
  3. düşünmeye devam et. farklı bir noktaya yaklaşıyorsun. dilerim ellerindeki iplerin farkına varırsın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm, sanırım varıyorum adsız ;)

      Sil
  4. seni bi lokmada yerim bi'adam. ne güzel dertlenmişsin sen öyle bakiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekküy edeyim bayım :/

      itinayla dert dinlenir haberin olsun The King :)

      Sil
  5. magnum çikosu24 Nisan 2012 22:19

    ay bi yeni blog yaz istersen küf tuttu blogun, kontrol etmeyi kesicem artık kapadın hralde
    ne malsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kontrol etmeyi kesmişsindir :)

      Sil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :