30 Kasım 2011 Çarşamba

Hardcore hayaller

Bu post "aşırı cinsel içerikli" olup,kışkırtıcı olabilir baştan söyliyeyim..

Spordan az önce geldim..Güzel bi'antrenman sonrası ponçik ponçik şişti kaslarım.Odama geldim, aynanın karşısında yavaşça soyundum.En son slibimle kaldım ve aynaya bakıp poz verdim.Daha sonra slibi de çıkardım.
Yatağımı açtım yorgan buz gibiydi.Çırılçıplak yatağa girdim.:Yorganı örttüm üstüme.Ürperti geldi yavaştan..Ayağımdan başlayıp enseme kadar ürperdim.Meme uçlarım sertleşti.Tabi ellerim de rahat durmadı.Onlar aletimi kavrarken, aklım bitanemle yaptığımız sevişmelerdeydi...

Bitanemle yataktayız...ve ikimiz de çıplağız.Vücutlarımız birbirini arzuluyor ve ateş gibi yanıyor.Dudaklarımız birbirine değiyor, değiyor değiyor... Öpüşmenin çıkarttığı o tatlı ses eşliğinde gözlerimizin en içine bakıyoruz.Ellerimiz ateş gibi olan vücutlarımızda narince ama bi'o kadar da istekli geziyor.Öpüşmemiz hızlanıyor, ellerimle boynundan tutuyorum ve dudaklarıma bastırıyorum.Sanki yemek istiyorum onu.Aynı anda bacaklarının arasına girmiş üstünde yatıyorum ve kıvranarak sürtünüyorum ona.Onun elleri ise kas grupları belli sırtımdan kayarak ufak sıkı popoma iniyor...Sıkıyor parmak izleri çıkarcasına..O sıktıkça benden tatlı bi'inleme çıkıyor ve nefeslerimiz daha da birbirine karışır gibi çıkıyor.Daha çok kıvranıyorum bacaklarının arasında.Elleri popomdan deliğime geliyor.İnce uzun parmaklarıyla okşuyor.Bu sırada dudaklarını bırakmış boynunu ve kulağını ısırıp emiyorum..Gıdıklanır gibi kıvranıyor fakat ben bırakmıyorum.Daha çok emiyorum.O da beni cezalandırırmış gibi orta parmağını ittiriyor ve mmmmm...Alnımı alnına dayamış gözlerinin içine bakakalıyorum.O an ikimizin de aklından tek bişey geçiyor."Biz gerçekten birbirimize aitiz sevgilim."Parmağıyla birazcık daha oynuyor ve sonunda içimde olmak, sıcaklığımı hissetmek istediğini söylüyor.Hayır diyemiyorum.Seri bir hareketle beni çeviriyor ve üzerime çıkıyor.Bacaklarımı açıyorum ve sırtına doluyorum.Yüz yüzeyiz..Nefeslerimiz titriyor..Alın alınayız..Elleriyle kollarıyla beni sarıyor.Sert sulanmış aletini içime ittiriyor.mmmmmm...Erkek bedeninin verdiği inanılmaz haz..Tempolu ama ağır bi o kadar da içe işleyen bi'şekilde git gel yapıyor...Ben inlemeye daha sert demeye başlıyorum.Bi'tokat atıyor.Dudağımı ısırıyorum kıvranırken.Ne yapıyorum seni diyor? Cevap veremiyorum.Bi'tokat daha atıyor.
--Ne yapıyorum dedim? (Saçımı tutup çekiyor ve kafam geri gidiyor.)
-Beni..Benii sikiyosun diyebiliyorum zorla.
--Hoşuna gidiyo mu?
-Evet...
--Daha sert olsun ister misin?
-evet.. (sert bi'ses tonuyla buna ben karar veririm diyor ve aletime tükürüyor iki eliyle kavrıyor her zamanki gibi..)
Ben ise aletimi okşaması, tavrı ve içimde olmasından dolayı çıldırıyorum.Sular akıyor aletimden.Elini sürüyor parmağını aletimin deliğinde gezdiriyor ve sonra parmağını ağzıma sokuyor.Emiyorum...Sonra dudaklarıma bulaşmış suyu emiyor. Dudaklarımı emip boynuma geçiyor..Sol tarafımın emilmesinden nasıl haz aldığımı bilir.Dişlerini geçirerek emiyor.Kıvranıyorum yapma ahh mm diye.Ben kıvrandıkça daha derinlerimde sert bişey hissediyorum.Daha da hızlanıyor. Boşalmak istiyorum diyorum ama daha değil diyor.Daha da hızlanıyor.Bedenime çarptıkça inlemem kesikleşiyor..Gözlerim kapanıyor.Ama sesim daha çok çıkıyor.Eliyle ağzımı kapatıyor.Boğuk sesler çıkıyor ve bu sırada inanılmaz derecede hızlanıyor.Artık bitap düştüğümü hissediyorum.Onunsa üstünden akan terler üzerime damlıyor erkeksi parfümüyle karışarak..Elinin içini ısırıyorum.Elini çekiyo ve beni ters çeviriyor..Üzerime yatıyor.Deli gibi sıcak bedeni...Ellerini bana doluyor.Kaçma imkanım yok...Şimdi daha da abanıyor.Yastığı ısırıyorum.İnlemelerim boğuklaşıyor ve halsizleştiğimi hissediyorum..Kulağımı ısırıyor ve emiyor sonrada geliyorum diyebiliyor zorla..Mmmmmm derin iniltilerle boşalıyor en derinlerime..Üzerime yığılıp kalıyor.Kalbinin çarpışını nasıl hissediyorum.Üstümde olması inanılmaz bi'güven veriyor..O şekilde uyuyoruz içimdeyken..


Ben bunları aklımdan geçirirken rahat durmadım tabi.Ufaklık rahat durmadı diyelim :) Çok azgın olduğumu söylemiştim daha önce.İşte bu hayal gücümün sadece bir kısmı.Hatta ufak bi'kısmı.Onu elime bi'geçirirseeeem.Neyse.

Hadi iyi geceler :)


13 yorum:

  1. Sabah uyandigimda gordum yazdiklarini ve gercekten cok kiskirtici , itiraf etmeden gecemedim.

    YanıtlaSil
  2. hohohoh bilmem mi :) Düşün ne hallere düştüm onsuzluktan :(

    YanıtlaSil
  3. reytingleri alt üst edecek bi yazı olmuş hohohoho!

    YanıtlaSil
  4. dün gece sevgilimi sokak kapısına dayayıp yaptıklarımı yazasım geldi ama blogumdaki tema o değil. "hohoho" :DD

    YanıtlaSil
  5. Bi'gay öyle oldu bile zaten ama millet yorum yapmıyo elleri dolu diye mi ne anlamadım ben 0.o

    Haplo, benim blogumda yaz :) Burda ikimizin de hikayelerine yer var :p
    Ama ben bunları senden dinlemek isterim bi'ara sorun teşkil etmese tabi sana :) Ederse de canın saolsun belinize kuvvet ;) hohohoho

    YanıtlaSil
  6. sağol bi'adam ama biraz yazdım bloguma... senin kadar ayrıntı veremiyorum nedense yazarken.. konuşması çok daha rahat geliyor :)) hem sorun teşkil etmez tabi ama ona gelene kadar bir çok konudan sohbet edebiliriz bence :D

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. cinsel kimligimle sorun yasadim. bi yere otutturamadim. yani oyle saniyordum:D lezbiyenligi zaten hic ihtimaller arasina koymadim ama bisex filan da degilmisim. bu yazidan sonra anladim ki dibine kadar heteroyum oglum been ! erkekler olmadan asla! :D:D

    YanıtlaSil
  9. Haplo, hay hay nasıl istersen :))

    ozge, kendini bulmana sevindim.Ama bunu söylerken kendinden bile çekinmeden özgürce söylüyosan bravo sana.Eğer kendinin ancak farkında olduğu bi'baskı yüzndense iyi tart kendini :)
    Bak annen haklıymış :P

    YanıtlaSil
  10. hahahahaaaaayyyyyyyyyy sesli guldum :D:D:D fenasin bi'adam ;)

    YanıtlaSil
  11. hohohoh evet evet sus farkındayım :p

    YanıtlaSil
  12. Gözümün önünde canlandı resmen, maşallah:)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :