11 Kasım 2011 Cuma

Mutluyum :)

Bitanemle Ankara'dayız :)
Ben sabah uçağıyla geldim, o da az önce geldi. Ankara İstanbul'dan sonra bi garip geldi. Ama güzel şehir.. Otel de şehirin göbeği denen bi caddedeymiş :) Yemek yiyip düğün yerine geçicez. Ama şimdi oda servisini çağırdık yemek yememiz lazım. Kendimizi şımarıcaz da hohoh :)

Bitanem düğün sonrası geceye gay bar'da devam edelim mi dedi :p Eğer bu gece barda iki smokinli adam görürseniz biziz :p Uzun boylu olanı benim, merhaba bi'adam diyip gelin yanıma :p

Şaka bi yana, mutluyum huzurluyum :) Haftaya yıl dönümümüz :) Onun için de huzurluyum.. Öyle işte blog. Mutluyum işte! :)

9 yorum:

  1. Harika mutluluğunuz ile kıskandırıyorsunuz ister istemez :)Nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  2. Vallahi Ankarada olsam bu gece tüm gay barları gezer sizi arardım :) Smokinli görmek isterim... Ama ne yazık ki...

    mutluluğunu daim olsun cicim ;)

    YanıtlaSil
  3. aynen mutluluğunuz daimi olsun :)) bol bol eğlenin, ben şuan kahvemi içerek ders çalışıyorum. sabahlamam gerekiyor :// :)

    YanıtlaSil
  4. 11.11.11 üçlemeli hatta Milletin kafayı sıyırıp saat 11:11 e denk getirdiği bir düğün + nikah olayını ben de atlatmış bulunuyorum :)

    mutluluklar...

    YanıtlaSil
  5. ankara'da gay bar mı ki ayol?
    bulvar'daki rixos'ta mısın yoksa kız?

    YanıtlaSil
  6. Gökkuşağı, teşekkürler :)

    Bi'Gay, iyi ki de dolaşmadın, gay bara gitmedik, odaya gelip "manAtwork" gibi smokinli öpüştük koklaştık sonra seviştik, uyuduk, sonra fenaaaa seviştik.Sabaha karşı 4'tü yattım :p

    Haplo, yazık sana:( Bak bi'gün keşke bi'adamı dinleyip biraz daha kaçamak yapsaydım deme ama :p

    pistisvejanus, kıskandın mı ne :)

    O Gay;Ben de... güzel bişeydi ya :) Dünya'da bi'daha olmicak bi tarih :)

    x-coach, hala topla olan macerana gülüyorum :):)
    Bilmem gitmedik sonra zaten de bitanem sölediyse o bulmuştur.Şehirler rehberi gibi de kendisi.
    Yok, Kavaklıdere'deydim ama Divan Oteli'nde :) Gelinle damat'da Sheraton'daydı karşılıklı gerdekleştik hohoho :)

    YanıtlaSil
  7. bak şuan bedeni olarak tamamen tükenmiş durumda eve geldim. :) bir iki saat uyuyup derse gidicem :) elimden geleni yapıyorum ;))

    YanıtlaSil
  8. bendi olarak neden tükendiini hepimiz biliyoruz :p acındırma kendini sus bakalım :p hohoho
    keşke ben de bedeni olarak bitsem şuan :P

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :