22 Temmuz 2012 Pazar

Blog konseptimi değiştirim mi? (Oylama)

Günaydın blog :)
Böyle yakın günlerde yazınca şaşırdınız dimi :p Kendimibtekrar adapte edicem eskisi gibi yazmaya. Hayır bu iş nankör yazmadıkça iyice salıyo insan. O kadar emek harcamışım şimdi yazmasam olmaz. Hem sizleri de özlüyorum bi yerde.

Neyse işte hala son yazdığımdan beri hiç bi değişiklik yok. Antibiyotik iğnelerden dolayı hala ishal halim devam ediyo ve sıkıldım bundan. Bugün arkadaşlarim gelicek havuza falan giricez plaj voleybolu oynicaz sonra da bahçede oturmaca güneşlenmece falan :)

Tabi eğer beni ekmezlerse. Çünkü dün taksime gittiler sabaha çıkarlar mı bilmiyorum hahahahah.

Bu arada blog konseptimi biraz değiştirmeyi düşünüyorum; tabi bunu okuyucu ve takipçilerim olarak ilk size sormam gerekir. Diyorum ki; artık günlük modunda bugün böyle yaptım şu gün şöyle yaptım yazmaktan vaz geçiim.  Siz de bunu takip etmekten sıkıldınız zaten. Daha güncel konulara da yer vereyim. Tecrübelerimden yararlanarak faydalı yazılar da yazayım. Ne dersiniz?

Ama önce bu blogda bitirmem gereken bişey var ki o da hikayemin en başı serisi.

Peki ne dersiniz yapiiim mi?

22 yorum:

  1. birinden birini yapmana gerek yok.yeter ki yaz, ben okuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe zaten ikisinden biri olmicak ikisi de okur ama ağırlıklı birisi :)

      Sil
  2. ikisinide yap bence değişikler iyi geliyo insana

    YanıtlaSil
  3. Su hikayenin devamini yaz da gerisini ben bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha varlığı içime dert olur ama yine de bulunsun :D Tamam ömrümü çürüttü onu yazamamak..

      Sil
  4. günlük tarzında şunu yaptım bunu yaptım dan çok yaptığın tek bir işin derinlerine inebilirsin.. mesela spora gittim yerine, sporda şu hareketin şu açıdan çok tehlikeli, bunun çok yararlı olduğunu öğrendim dersen benim için çok ilgi çekici olur..

    yani yap yap diyorum kısaca.. tabii buralarda olmanı istiyoruz.. sen yokken neler neler döndü buralarda ahh ah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah bana neler olduunu anlatman gerekiyo sanırım :p Sen sadece spor kısmını mı istiosun bakalım?:D

      Sil
  5. sen yaz da ister günlük ister haftalık ister yıllık olsun (günlükten sonrakiler kafiyeli olsun diye yazıldı yoksa yıllık falan unutulur gidersin söliim lol)

    blog tasarımına da el at bari oldu olacak tam olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o aslında ilk değişmesi gereken şey :D
      Tamam ben yıllık yazıcam :p

      Sil
  6. paşammmm sahalara geri dön artık :D bak ben hesap bile aldım, seni ustam kabul edip yazılar bile yazmaya başladım ama sen yoksun ortalarda :D
    şu hikayenin en başı serisini bir nihayetine erdir ben ce öncelikle :D sonra dediğin gibi bizlere yararlı bilgiler verebilirs tabii neden olmasın :D ama gün içinde de neler yaptığını merak ediyorum ben şahsen :D
    öpüldünnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam onları yazcam yazcam :) söz :P

      Sil
  7. Bence konsepte fazla takılma..
    Mutlaka bir konsepti ve teması olmalı diye düşünürsen, konu sıkıntısı çekme ve yazarken gereksiz yere kasılma ihtimalin ortaya çıkar..

    Sen içinden geldiği gibi o an aklına ne gelirse onu yazmaya devam et, biz sen yazdığın sürece okuruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim böyle okuyucularım oldukça ben hiiiç sıkıntı çekmem ;)

      Sil
  8. hikayenin en başını filme olarak çek:)
    ya günlük ya şu olmak zorunda mı? benimki çıfıt çarşısı gibi baksana:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah seninki ayrı bi'yetenek ona bişi diyemem :p
      Hikayemin en başını "Binbir gece'nin finali gibi canlı yayında yayınlicam :p

      Sil
  9. aman tabi değiştir konsepti & daha fazla yaz. Ne salaksın blog olamdan sen bi hiçsin sçtırma ağzna her gün yaz

    YanıtlaSil
  10. -dogum gunun kutlu olsun
    -4. yiliniz kutlu olsun
    -gecmis olsun
    ozlettin kendini ufaklik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen özgelettin asıl :p hiç mail selam sabah yok artık huuuuu!? :p

      Sil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :