5 Haziran 2012 Salı

Mutluyum Mutlu Mutluyuz :)

Merhaba blooog :) Çok mutluyuuuum :) :) :) :)
Neden mi? İşte sebepleri;
-Okul bitti.
-Ortalamam 3.71 gelecek.
-Kalcam zannettiğim dersten BB geldi.
-Öğrencilerimle dersler bitti.Tamamen boşum.
-Yaz geldi. Bugün sansi'yle güneşlenip havuza girerek kendimi şımarttım.
-Perşembe Madonna Konserine gidiyoruz bitanemle.
-Cuma günü arkadaşlarım bitanem okuldakiler falan final partisine gidiyoruz. Baya gay bi'aktivite olucak. Çok heycanlıı.
-Bitanemle Ekimde Londra'ya gidiyoruz :)
-Abim askerden geldi ve evde her şey eski düzeninde artık.
-Spor ölçüm sonuçlarım inanılmaz güzel çıktı :)
..
.
.
.
.
..



Daha böle devam ediyo :) Evet blog cidden okul da bitti yoğunlukta.. Artık kömüş gibi oturma vakti.. O kadar mutluyum ki anlatamam sana :)

Cumartesi de bitanemin İDO'da tanıştığı çocuk arkadaşıyla tanıştırıcakmış bizi. Sansi'lerle de bi'program olucak. Tamamen gezmek ve tozmak..

Geçen hafta sonu olduğu gibi sarhoştum. Annemler ilk defa beni sarhoş görünce çok hoşlarına gitti :) Ama bi daha bu kadar içme dediler.Çünkü 17 kadeh beyaz şarapla alkol komasına ramak kalmıştı.

İşte bu kadar blog :) Kısaca özet buydu. Hee bi de 16 sında bitaneme gidiyorum kayınvalidemgiller tatile gidiomuş :) 5 gün birlikte olcaz :) Bunu da ekleyin mutluluk sebeplerine :)


Bana bakın! Eğer ki önümüzdeki hafta buraya depresif yazı yazim..Hele bi yaziiim. Topunuzun çükünü koparır çükerim! Nazarınıza sahip çıkın :p


kıhkıhkıhkıhkıh hadi ben kaçtım. He bi de giderken şunu bırakayım :p

İşte bitanemin tam anlamıyla bana yaptığı şey bu, zevkten bayılmak üzere diyorum ya bu an işte mmmmmm....

Zevklenmek için tıklayın.

15 yorum:

  1. Yazıyı görünce dedim heralde "Evlendiler".

    Madonna teyzeme selam.
    "Are you ready to jump
    Get ready to jump
    Don't ever look back oh baby
    Yes, I'm ready to jump
    Just take my hand
    get ready to jump"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok elenmedik da o da olur bi'gün :)
      MAdonna teyzene selamını söylediim "oooşt küpek nirden teyzesi oluyom onun ben?" dedi.

      Her şey bi yana konser bombaydı..

      Sil
    2. bir de "bomba" diyip sinir kat sayımı arttırmaz mı, namussuz.
      Dün akşam twitterdan konser görüntülerini paylaşanlara ne küfür ettim biliyon mu? Senin de kulağın çınlamış olabilir.

      Madoş da ayıp etmiş. Geçen gün bizde altın gününe gelmişti "Ben de senin teyzen sayılırım" demişti. Bundan sonra Madonna bitmiştir benim için.

      Sil
    3. kıhkıhkıhkıh benim için de adrien galo dönemi başlamıştır :p

      Sil
  2. aman herkeste de bi madonna madonna popüler olanı sevemiyorum işte (yersen :D ahahaha)

    YanıtlaSil
  3. zaten mutsuzluk sende siyah takım altında beyaz çorap gibi sırıtıyo, yakışmıyo:))
    mutlu olun hep bööle, akıllı olun:P
    huzurevindekikazuletamcan:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın amca :) hala buluşamadık amca? ben tatilim artık?

      Sil
  4. fesatligimdan catlicam. bana bak; 10-15 tane nazar boncuguyla gez sen bence. 3.71 gano mu olurmus yahuu! insan misin sen acaba o.O (kiskandigim tek nokta bu, gerisi beni baglamiyor :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy valla tekrar okudum, kudurdumda kudurdum!! camdan aticam kendimi >:-O

      Sil
    2. aahahaha kudurma anam kudurma :)

      Sil
  5. buyum işte senin okuyucunum... ben de sevgilimi aldattım

    YanıtlaSil
  6. Sapsalsin. En cok ortalamayi kiskandim. 3,71 nedir arkadas ya. Mutlu olun. Ve mail atmaktan biktim hikayenizin devamini bekliyorum! Unlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.67 geldi kıskanmana gerek kalmadı :p ya onu buluşalım da ben sana anlatim :p bi o depresif moda girince yazıcam o seriyi ve bitiricem :)

      Sil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :