8 Şubat 2012 Çarşamba

Uzun zaman oldu yahu

Uzun zaman oldu dimi blog :( Her gece yatmadan önce yazdığım günler aklıma geldi.. Bi'heves böyle yazardım.Artık 10 gün de bir ancak yazıyorum.Ama o sürede de içimi kemiren bi'dert oluyo bu yazmamak..Neyse çok uzatmadan özetime başlıyayım :)

Bu arada dün bizim eküriden minyon'la konuşurken öğrendim, İzmir'den merakla blogu okuyan sarışın çocuğa selamlar :) Minyon, "Yaz ismini görsün gününü." dedi ama yazmim yazık :) (O kendini biliyo :p)

En son İstanbul'daki karlı günlerden önce yazmıştım, fırtınanın başladığı gece. Ondan sonra 5 gün boyunca evdeydim. Şöyle ki bahçedeki kar kalınlığı 70 cm olana kadar kar yağdı. Aslında çok güzel oldu.Dışarıda lapa lapa yağan kar, içeride şömine yakılıydı hep, evde cıbıl cıbıl dolanıp cam kenarından bornozla dışarıyı seyrediyodum.Anneme göre tam izocam reklamında oynayacak tip olmuşum bu halimle. kıhkıhkhıh.

Cumartesi günü, karda kışta misafir geldi, yemek yedik eğlendik biraz çakır keyf oldum falan. Bi'ara herkesin kafası iyi olunca annem "Çıkar üstünü oğlum görsün M. Amcanlar vücudunu." dedi. <Göster amyaca pipini version II.> Tehşirci olan ben konu eş dost akraba olunca utandım.Ama gene de t-shirtümü çıkardım :) Bir de şöyle bi'durum vardı, gelen misafirlerimizin çocuğu çocukluk arkadaşım. 6 yaşındayken birbirimize blow job&hand job yaptığımız çocuk. Ama sanırım str8 artık.O çocukluk merakıymış :) Gece sonunda onları yolcu ettik gittiler..

Pazar evdeydim. Hep dinlendim. Babam kar boyunca her boş vaktinde annemin arabasını alıp karda safari yapmaya çıktı. Kendi arabası binek araç olduğu için kara gömülüp kaldı. Anneminkinde de arazi vitesi diye bi'ikinci vites kolu da olduğundan tam babamlık. Adamda arazi lastiği fetişi var.Arabaların yanından geçerken özellikle jeep'se "Bak bunun lastiği de güzelmiş; adam biliyo kefi tabi." gibi yorumlar alırsın.Neyse, babam dışardayken her saniye "Ben mahsur kaldım, gelin beni alın." diye telefon bekledim ama çok şükür olmadı. Pazar akşamı, ders seçimi için bizimkilerle msnde konuştuk falan filan bişi karalaştıramadık saat 2 oldu.İlgniç bi'olay gerçekleşti. Facebook'tan beni 2 hafta önce eklemiş olan bi'çocuk vardı.Samimiyetimiz sadece bir merhaba kadardı. Zaten spor salonundaki herkesin cinsel yönelimini bilen ben zehir hafiye, bu çocukta da olası bi'şeyler olduğunu düşünüyodum.Facebook chat'den yazdı:
-iyi geceler.
--İyi geceler :)
-Şey ben aslında şey için rahatsız etmiştim, Rotary'nin rotaract diye topluluğu oluşuyor 18-30 yaş arası gençler için. Bilmiyorum rotary'i biliyo musun ama
--Evet amcam üyesiydi pek hoşlaşmazdım anlattığında :)
-hımmm gerçi amacını belli ettin ama be gene de bahsedim.....................

ile başladııııı sonunda;

-iyi geceler sansar :)
--Sana da iyi geceler sansar efendi  

ile bitti. İkimizde hiç tanışmadığımız halde konuştuk da konuştuk. Sıcak kanlılık bu olsa gerek. Sonraki günler facebooktan mesaj atıp telefon numarasını verdi, facebook'a erişemiyor sürekli diye. Mesajlaştık ve emin oldum yöneliminden. Emin oldunca kendimi iyiden iyiye belli ettim falan. Sonra ilk defa come out yapmış oldu o :)

Pazartesi sabahı erken kalkıp dersleri seçtim.Akşam da spora gitme libidom yükseldiği için gitcem bana ne bana ne dedim. Babam işten gelince arabayı aldım, spora gittim. Gerçekten de babamın dediği kadar varmış. 50 cm hiç araba geçmemiş sokaklardan patinaj bile çekmeden geçtim. Güzel bi'deneyimdi. O gece bi'daha farkettim ki ben araba seviyorum her erkek gibi. Benim spor salonum karda kapalıymış. Eski gittiğim ama hala üyesi olduğum spor salonunu aradım, açıkmış. O da 7 gün 24 saat açık tek spor tesisi Türkiye'deki. Saat 1' e kadar spor yaptım ve gecenin o saatinde gerçekten spor yapan varmış arkadaş. Bitanesi beni kesen dansçı vücutlu birisiydi. Ama çok çirkindi yahu! Biscolata vücudu olsa gene kurtarmaz anam.

Eve geldiğimde 1 buçuk falandı.Hemen uyudum. Ertesi gün de ondan sonra da evdeydim hep. Bitanemle hafta sonu hayalleri kurduk bütün hafta.. Sonunda cuma gecesi geldi çattı... Şu kadarını söyleyebilirim ki; hafta sonu o kadar "doyurucu" geçti ki; hala asılıp boşalmış değilim.

Ama tabi siz hafta sonu neler olduğunu yarın ki yazımda öğreniceksiniz :P nihahahahaha

Byu akşam gene bitanemle buluşucaz. İş arkadaşlarıyla beraber Cem Yılmaz'a gidicez :) Ben de şimdi spora gidim akşama hazırlanim falan :)

8 yorum:

  1. biraz daha yazmasan araba ekibi kuracaktık yani :)) ben teeee başlarda demiştim şimdi yaz yaz her gece bi heves ilerde görürüm ben seni diye :))

    YanıtlaSil
  2. O Gay; ben de... gıcıkımsı şey :p Her gece yapcak başka işlerim var :p hıııh kıhkıhkıhkkıh

    YanıtlaSil
  3. :O ne gıcıklığımı gördün hıh +arama diyeceğime araba demişim ahaha

    şimdi sen bana "her gece yapcak başka işleri var" diyerek nispet mi yapıyorsun yarından itibaren blogumun gidişatını değiştiriyorum ahahaha

    örnek;

    karın iri taneli yağışına dalmış dalgın dalgın ilerlerken "bakar mısınız" sesi ile irkildim sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirdiğimde benim boylarımda beresi ve atkısı ile yüzünün ve kafasının tamamını kapatmış olan ama karanlığı delen mavi gözlerinin açıkta olduğu çocukla göz göze gelmiştim. "Ateşiniz var mı" demişti gözlerinde kaybolduğudan olsa gerek "pardon" diyip tekrarlamasını istemiştim son sözünü (o.O)

    devamı yarın ahahaha

    o gay sadece ateşi vermekle mi yetindi?

    sadece ateş isteme olayı farklı "ateşli" olaylara nasıl geldi?

    berenin ve atkının altında yatan neydi?

    cevapları ile birlikte hem de lool

    fantezi stayl mode off
    bi tarafın açıkta kalmış evladım mode off

    :)))

    sen gerçeğini bizde çakmasını yazarız artık :DDD

    YanıtlaSil
  4. ben de yazmayı öğrenir öğrenmez yeni yazılar yazacağım :)) bir de şu spor salonundakilerin yönelimini anlama yöntemlerini bi açarsan çok çok sevinirim çok ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  5. evet biadam çilekligay ile birlikte bekleyen bi kiş daha var!!! aç şu konuyu bakalm :)

    YanıtlaSil
  6. gözümüz pc ekranında eriyecekti nerdeyse. şükür ki geldin. insanı çatlatma da ne lduysa yaz biran önce ölür müsün :)

    YanıtlaSil
  7. Eee? Misafirler vücuduna nasıl tepkiler verdiler? O şimdi str8 galiba diyorsun? Üstünü çıkardıktan sonra sana bakışına baktıktan sonra mı diyorsun bunu? Ben de çok merak ettim şu spor salonundakileri anlama yöntemini ;)

    YanıtlaSil
  8. O Gay; senin "Biriyle yattım -1-" adlı yazını görmeden hiç bişekilde inanmam öyle çakallıklar yapacağına :P kıhkıhkıh Bu arada yorumuna da ayrı bi güldüm :D

    Çilekligaaaaay, tamam onunla ilgili bi'yazı yazcam.Tarzım değil aydınlatıcı yazı yazmak ama bu sefere mahsus yapayım :)

    adsız tamam tamam yazcam :)

    adsız2, haklısın :/ özür dilerim :/

    Yiğit Tan, misafirler benim altımı değiştiren kişilerdi zamanında e şimdi öyle bi'vücut görünce şaşırdılar :) Yok ondan anlamadım genel anlamda sezebiliyorum :) yazımı bekleyin anacım :)

    YanıtlaSil

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :