23 Mayıs 2013 Perşembe

Deneme 1-2

Haydi bakalım yazayım bu gece de.
Aklımda herhangi bi'konu yok ama bakalım ne çıkıcak.

Az önce eve geldim. Öğrencimle dersteydim. Sonra spora gidecektim ama vazgeçtim. Gidip yemek yedim. Üstelik kendime jest yapıp kola bile içtim :)

Eve erken geldim. Biraz blog'a göz atayım dedim. Yavaş yavaş alışıyorum tekrar sana sanırım. Gün içinde aklıma gelmeler falan. Çakaaaal..

Hayatımı düzene sokmam gerektiğine karar verdim. Buna uykumu düzene sokarak başlamalıyım bence. Geç kalkıp geç yatınca insanın şaftı kayıyor :( Bugünden itibaren denicem. Bakalım nasıl olacak.

Bu arada spor için hydroxycut aldım. Sanırım ihtiyacım olan şey oymuş. Bakalım zamanla görcez.

Saçma bi'post oldu ama bi yerden başlamak lazımdı. :)

İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çıkar bakalım ağzındaki "şeyi" :